Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:06:49 GMT

زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی توسط آمریکای مستکبر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۶۴۱

زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی توسط آمریکای مستکبر

امام جمعه اردستان گفت: دولت متجاوز آمریکا از هیچ جنایتی علیه ایران دریغ نمی‌کند، آمریکا با نشان دادن خوی استکباری خود بار دیگر قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد: دولت متجاوز آمریکا از هیچ جنایتی علیه ایران دریغ نمی‌کند، آمریکا با نشان دادن خوی استکباری خود بار دیگر قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه اردستان افزود: آمریکا بداند ایران با هیچ زور و فشاری زیر بار حرف آمریکای تروریست نمی‌رود.

وی در ادامه عنوان کرد: در عیدهای قربان و غدیر تجمعات برگزار نمی‌شود اما باید این اعیاد را گرامی بداریم.

دهشیری با گرامی‌داشت ۵ مرداد ماه و برگزاری نخستین نماز جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب تصریح کرد : نماز جمعه در ۹۰۰ پایگاه در کل کشور و در ۹۰ پایگاه در اصفهان  تا قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شد که هم اکنون در بعضی نقاط همچنان برگزار نمی‌شود.

امام جمعه اردستان در ادامه مطرح کرد: درباره قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشته و مخالف و موافق‌هایی دارد، اما امید داریم با ارسال به مجلس و تصویب این طرح تحول بزرگی در اقتصاد کشور به وجود بیاورد.

امام جمعه اردستان گفت: خوشبختانه با همت مسؤولان کارخانه فاستونی اردستان بعد از سال‌ها تعطیلی شروع به کار کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا قوانین بین المللی نماز جمعه اصفهان امام جمعه اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان

 نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهر‌های استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.
----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) در اردستان