Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@17:33:36 GMT

جریمه مالی سنگین در انتظار مدافع مغضوب مجیدی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۷۳۴

جریمه مالی سنگین در انتظار مدافع مغضوب مجیدی

مدافع مغضوب استقلال به احتمال فراوان با جریمه مالی سنگینی مواجه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر چند روز قبل در جریان یکی از تمرینات استقلال به خاطر جر و بحثی که با یکی از بازیکنان هم تیمی خود داشت محل تمرین را ترک کرد که این موضوع با واکنش تند فرهاد مواجه شد. سرمربی آبی ها فورا دانشگر را در اختیار باشگاه قرار داد و به او اجازه حضور در تمرین و مسابقات را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو قرار است جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای رسیدگی به تخلف محمد دانشگر برگزار شود و مسئولان باشگاه درباره او تصمیم بگیرند. دانشگر در مصاحبه ای که انجام داد نسبت به اقدامش ابراز ندامت کرد و حق را به مجیدی داد تا درباره اش تصمیم بگیرد. از این رو مدیران باشگاه در صدد هستند تا تکلیف این بازیکن را روشن کنند اما چیزی که مشخص است او احتمالا در بازی با پارس جنوبی نیز جایی در ترکیب تیمش نخواهد داشت.


در این خصوص به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال با تشکیل جلسه انضباطی جریمه نقدی سنگینی را برای دانشگر در نظر بگیرند تا این بازیکن هم به تمرین برگردد اما هنوز زمان این جلسه مشخص نیست و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

استقلال تهران محمد دانشگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • استقلال جریمه مالی شد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس