Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اعضای کمیسیون صنایع و معادن با سرپرست وزارت صمت دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن از جمله «بهزاد رحیمی» نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس و دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن با سرپرست وزارت صمت دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رحیمی، وزیر صمت در این دیدار با تشریح محورهای راهبردی چهارگانه وزارت صمت همراهی مجلس و‌ کمیسیون تخصصی صنایع و‌ معادن را خواستار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس با دفاع از توانمندی حوزه انتخابیه خود، به وجود ظرفیت‌های رشد این منطقه در قالب چهار محور راهبردی اشاره و تصریح کرد: باید برنامه مدیریت و‌ تنظیم بازار به‌صورت جدی و مستمر مورد پیگیری قرار گیرد.

افزایش مبادلات مرزی و تجاری توسط وزارت صمت پیگیری می‌شودانتقاد انبوه سازان از وزارت صمت/ مافیای فولاد در بازار جولان می‌دهد

وی با تاکید بر ضرورت جهش تولید، توسعه سرمایه‌گذاری و تکمیل طرح‌های تولیدی و توسعه صادرات، استفاده از متخصصان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز حوزه صنعت و معدن گفت: افزایش تولید در راستای تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف صنعت، نخستین اولویتی‌ست که در کمیسیون صنایع دنبال می‌شود.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه دولت توسعه متوازن، نوآوری و خصوصی سازی را مد نظر قرار دهد؛ اظهار کرد: توسعه و ایجاد بستر فعالیت جهت استفاده از نیروهای صنعتی و متخصص از نخستین قدم‌های صنایع و معادن بوده که لازمه تداوم این امر، نیازمند توجه ویژه دولت به پتانسیل‌های صنعت و معدن کشور است.

رحیمی با ذکر اینکه اساس مجلس یازدهم اشتغال‌زایی و حل مشکلات مردم است، یادآور شد: در این برهه حساس کنونی و شرایط اقتصادی و تحمیل تحریم‌ها، توجه به حوزه صنعت و معدن به‌علت گستردگی بالای معادن در کشور منجر به اشتغال شده و با در نظر گرفتن صنایع فولاد، سیمان، سنگ و طلا می‌توان ارزش افزوده چشم‌گیری را ایجاد کرد.

انتهای پیام/486/ش

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... گزینه های احتمالی وزارت صمت/ دولت هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی را معرفی کند رشد قیمت آلومینیوم را هشدار داده بودیم/ ارسال ۴ نامه بی پاسخ به وزارت صمت رئیس مرکز اصناف وزارت صمت: قاچاق ماسک را رد نمی‌کنم اما گزارش مستندی نداریم/ ماسک صنعتی ۱۳۰۰ تومان است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزینه های احتمالی وزارت صمت/ دولت هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی را معرفی کند رشد قیمت آلومینیوم را هشدار داده بودیم/ ارسال ۴ نامه بی پاسخ به وزارت صمت رئیس مرکز اصناف وزارت صمت: قاچاق ماسک را رد نمی‌کنم اما گزارش مستندی نداریم/ ماسک صنعتی ۱۳۰۰ تومان است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۲ حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند ۳ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۴ انتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم ۵ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۶ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد ۷ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۸ سخنگوی کمیسیون آموزش ‌مجلس‌: بازگشایی مدارس ‌‌معنایی ندارد / دخالتی در زمان برگزاری کنکور ‌نمی‌کنیم مهمترین اخبار استانها فرصت ۶ ماهه وزارت کشور به متصرفان اراضی ساحلی / تمامی اسناد ‌ویلاها در حریم ۶۰ متری سواحل ‌ابطال می‌شود‌ آیت‌الله علم‌الهدی: با محدودسازی ارتباطات در روزهای کرونایی جامعه اداره نمی‌شود‌ / مردم در زندگی‌شان مستأصل شده‌اند امام جمعه همدان: تهاجم به هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا نشان داد آنها ذاتا تروریست هستند امضای تفاهم‌نامه توسعه آبزی‌پروری در مناطق محروم ساحلی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود بیانیه ائتلاف آمریکایی درباره دور جدید ماموریت خود در عراق بازتاب مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در رسانه‌های بین‌المللی آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود

 محمد کرمی  در نشست بررسی مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار کرد: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحد های تولیدی افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید نشست اختصاصی برای کشت پنبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود زیرا باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره‌گیری کرد.
  در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود