Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:43:55 GMT

سفر یک هیئت سعودی به عراق طی دو هفته آینده

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۲۰۱۲

سفر یک هیئت سعودی به عراق طی دو هفته آینده

یک هیئت سعودی طی دو هفته آینده به عراق سفر خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الاخباریه، قحطان الجنابی سفیر عراق در عربستان از سفر هیئتی سعودی به بغداد طی دو هفته آینده خبر داد.

الجنابی اظهار داشت هیئت سعودی برای بازدید از مکانی که دولت عراق برای احداث شهرک ورزشی ملک سلمان اختصاص داده، به بغداد سفر خواهد کرد

وی همچنین از سفرهای متقابل شرکتها و نهادهای دو طرف برای اجرای توافقات به دست آمده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» ۲ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۳ اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» ۴ بازتاب مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در رسانه‌های بین‌المللی ۵ موسوی: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت ۶ نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود ۷ موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد ۸ اختصاصی/ هیچ شخصیت سیاسی یا نظامی در هواپیمای ماهان حضور نداشته است مهمترین اخبار بین الملل واکنش توئیتری ظریف به مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی معاون ظریف: برای جزئیات توافق ایران و چین باید صبر کنیم اذعان واشنگتن به فعال شدن آژیر تصادم هوایی در جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای ایرانی عراق|دستاوردهای امنیتی حشد شعبی در دیالی/ تلاش آمریکا برای بازگشت داعش به مناطق آزاد شده مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود گزارش| تکلیف تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس چه شد؟ اذعان واشنگتن به فعال شدن آژیر تصادم هوایی در جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای ایرانی عراق|دستاوردهای امنیتی حشد شعبی در دیالی/ تلاش آمریکا برای بازگشت داعش به مناطق آزاد شده بیانیه ائتلاف آمریکایی درباره دور جدید ماموریت خود در عراق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیمای مسافربری بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت