Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:29:43 GMT

تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۲۰۹۱

تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم

امام‌جمعه چادگان گفت: دشمنان در فضای مجازی تلاش می‌کنند بین مردم اختلاف ایجاد کنند اما غافل از آن هستند که جوانان غیور کشور آماده‌اند تا با زیاده‌خواهی دشمنان مقابله کرده و باعث شوند دشمنان اهداف شوم خود را به گور ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان اظهار کرد: حفاظت، حراست و پاسداری از دین اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون دشمنان اسلام در رأس آن‌ها آمریکا وهم‌دستانش تلاش می‌کنند دین اسلام را در بین مردم و کشورهای اسلامی تضعیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چادگان در ادامه بیان داشت: رزق حرام فرزند ناصالح به وجود می‌آورد ولی رزق حلال باعث تقویت بنیه مالی و آرامش خانواده می‌شود، با کسب رزق حلال خانواده و فرزندان خود را در برابر سفارش‌های دین اسلام بیمه کنیم.

وی به برگزاری نخستین نماز جمعه کشور بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: جایگاه نماز جمعه در دین اسلام سفارش شده است چون نماز جمعه پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان است تا مردم از جایگاه نماز جمعه مطالبه‌گری کنند و نسبت به مسائل کشور آگاهی داشته باشند.

بنی‌جمالی در ادامه گفت: عملیات مرصاد به دست دشمنان برنامه‌ریزی‌شده بود تا به کشور ایران ضربه وارد کنند که با آگاهی نیروهای جان‌برکف جمهوری اسلامی اهداف دشمنان در رأس آن‌ها آمریکا به یأس تبدیل شد و این نشان از اقتدار نیروهای ایران اسلامی است.

امام جمعه چادگان در ادامه بیان داشت: دشمنان در فضای مجازی تلاش می‌کنند بین مردم اختلاف ایجاد کنند اما غافل از آن هستند که جوانان غیور کشور آماده‌اند تا با زیاده‌خواهی دشمنان مقابله کرده و باعث شوند دشمنان اهداف شوم خود را به گور ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان تلاش می‌کنند بین مسؤولان و مردم نفاق ایجاد کنند، همدلی، وحدت و همبستگی بین مسؤولان، مردم و نمایندگان بسیار حائز اهمیت تا دشمنان بدانند مردم در همه مسائل پشتیبان ولایت و نظام هستند.

بنی‌جمالی در پایان عنوان کرد: انتظار داریم مردم و مسؤولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار و جامعه از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر نماز جمعه تلاش می کنند دین اسلام نماز جمعه بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد

علیرضا حسین بیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش سید محمود میرابوالقاسمی عضو شورای حل اختلاف شهرستان بهاباد این پرونده مهریه در کنار مزرعه کشاورزی به سازش ختم شد.

وی با بیان اینکه ۷ میلیارد ریال وجه رایج کشور، ۱۵۰ عدد سکه تمام بهار آزادی و ۱۱۴ عدد گل رز میزان مهریه این پرونده بود، اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه حل اختلاف بر این است تا پرونده‌های مختلف اعم از نفقه، مهریه و.... را به صورت فوق العاده رسیدگی و در خارج از محیط دادگاه به صورت سازشی حل و فصل کنند.

کد خبر 6097936

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان