Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالجواد توحیدی مقدم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ساکنان حاشیه رودخانه های شهرستان خواست تا نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی گفت : تمام نیروهای امدادی ، راهداری ، پلیس راه و راهور شهرستان با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر افزایش شدت بارندگی ها در منطقه ، تمهیدات لازم جهت رویارویی با هرگونه حوادث احتمالی اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توحیدی مقدم با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در محورهای کوهستانی افزود : توصیه می شود همشهریان هنگام تردد در مناطق پرخطر و کوهستانی جوانب احتیاط را رعایت ، از اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها و حاشیه مسیل ها خودداری کنند.

فرماندار نکا همچنین به پیمانکاران و کارکنان پروژه های بستر رودخانه توصیه کرد تا با  رعایت جوانب احتیاط ، ماشین آلات و تجهیزات کارگاهی خود را به خارج از بستر رودخانه منتقل کنند.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط دامداران و تردد وسائط نقلیه در منطقه کوهستانی نکاء ، گفت : دامداران از چرای دام در بستر و حاشیه رودخانه ها جلوگیری و همچنین مردم جهت احتیاط هنگام بارندگی از توقف و پارک کردن خودروهای خود در مسیر کانال های مسیر سیلاب و مسیل های رودخانه خودداری کنند.

توحیدی مقدم تصریح کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان مازندران مبنی بر  بارش باران، جاری شدن روان آب های سطحی، رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات، لزوم رعایت نکات ایمنی ضروری و مهم است.

فرماندار نکاء همچنین با اشاره به شدت شیوع ویروس کرونا در کشور، توصیه کرد : با توجه به شرایط بحرانی کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره این ویروس منحوس، شایسته است تا سفید شدن وضعیت دستورالعمل‌های بهداشتی که از جمله آنها قرنطینه خانگی است ، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها مازندران سیل نکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران سیل نکا مازندران سیل نکا رودخانه ها نکات ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  مهرداد حسن‌زاده قرارگرفتن و رفت و آمد در مسیل‌ها را بسیار خطرآفرین اعلام کرد و گفت: در این مدت مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای، رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب وجود دارد.

وی گفت: مردم در شهرستان‌های سراسر استان و جزایر، از رفت و آمد غیرضروری، تفریحات دریایی، رفت و آمد یا توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند همچنین دریانوردان و صیادان از رفت و آمد با شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری بویژه آبنما ها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز محتمل است، که لازم است مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و در مسیر آبنما نیز رفت و آمد نکنند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید؛ بارش باران در هرمزگان
بارش باران از دیروز در استان آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان