Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت باشگاه ماشین سازی تبریز؛ هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیدار دیروز این تیم مقابل گل گهر غایب بود و این موضوع شایعات زیادی در رسانه مطرح کرده است که در این خصوص، عباسزاده پزشک تیم ماشین سازی اظهار داشت: در ابتدای هفته کلیه عوامل تیم ماشین سازی تست کرونا دادند و نتایج بدست آمده منفی بوده است، ولی در روز‌های گذشته هومن افاضلی علائم آنفولانزای فصلی و یا سرماخوردگی را در خود نشان داد که آزمایشات اولیه جای نگرانی نداشت، ولی برای بهبودی هرچه زودتر توصیه کردیم که تحت نظارت کادر پزشکی در استراحت خانگی به سر ببرند که همین موضوع دلیل غیبت ایشان در دیدار روز گذشته این تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پزشک تیم ماشین سازی در مورد شرایط فعلی هومن افاضلی گفت: بعد از دیدار دیروز، افاضلی توسط کادر پزشکی ویزیت شد که به دلیل طولانی شدن علائم آنفولانزا در او، تصمیم گرفته شد تا امروز با اعزام افاضلی به بیمارستان آزمایشات تکمیلی از او گرفته شود که متاسفانه نتایج آزمایشات تکمیلی بدست آمده نشان از ویروس کرونا بوده است تاسرمربی تیممان همچون روز‌های گذشته در استراحت خانگی بوده و مراقبت‌های بیشتر در قرنطینه خانگی به سر ببرند، ولی تاکید می‌شود درگیری ریوی در افاضلی حاد نبوده و نیازی به بستری در بیمارستان نبود و پزشکان متخصص تشخیص دادند که او در مراقب خانگی به سر ببرد.   عباسزاده درخصوص شرایط دیگر اعضای تیم ماشین سازی توضیح داد: ما به طور مرتب و به صورت هفتگی از تمامی اعضای تیم ماشین سازی آزمایشات ویروس کرونا گرفته می‌شود و در طول هفته گذشته نیز افاضلی در استراحت خانگی بود و ارتباطی با اعضای تیم نداشته است و در این خصوص جای نگرانی نیست. برای پیشگیری از ابتلاع به هر نوع آنفلانزا، کووید ۱۹ یا فصلی تمامی اعضای تیم ماشین سازی آزمایشات تکمیلی گرفته خواهد شد و در این مدت نیز تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت خواهد شد.

پزشک تیم ماشین سازی تبریز در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این تیم اظهار داشت: ما تمامی شیوه نامه‌ها را رعایت می‌کنیم و تمامی الزامات مورد نیاز برای اجرای شیوه نامه‌ها را در مجموعه تدارک دیده ایم، ولی متاسفانه انتشار این ویروس تنها با رعایت یکطرفه ممکن نیست و ما هرچقدر مراعات کنیم در مقابل نفراتی که در بیرون از مجموعه رعایت نمی‌کنند و ما در مسیر رفت و آمد به تمرینات و مسابقات درگیر هستیم و این ویروس انتقال داده می‌شود و ما از ابتدای آغاز مسابقات بار‌ها اعلامن کردیم که این ویروس قابل کنترل نیست و شروع مسابقات برابر با شیوع بیشتر بیماری خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا تیم فوتبال ماشین سازی شیوه نامه بهداشتی تیم ماشین سازی اعضای تیم شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد

رالف رانگنیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش کناره‌گیری کند تا هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. در روز‌های اخیر خبر‌های فراوانی درباره توافق رانگنیک با باواریایی‌ها منتشر شد، گزینه‌ای که باب طبع بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش‌ها منفی آنها همراه شد. اکنون، اما آنها نفس راحتی خواهند کشید، چرا که رانگنیک اعلام کرده که قصد رها کردن نیمکت اتریش را ندارد.

رانگنیک ۶۵ ساله که هدایت شمار زیادی از تیم‌های آلمانی شامل اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را در کارنامه دارد و مدتی هم در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سرمربی منچستریونایتد بود، گفت: من با تمام وجود، سرمربی تیم ملی ملی اتریش هستم و واقعاً از این کار لذت می‌برم و مصمم هستم تا با موفقیت به حرکت در راهی که قدم گذاشته‌ایم ادامه دهم. در همین حال، اما مایلم تأکید کنم که این به منزله پس زدن بایرن مونیخ نیست، بلکه بیشتر برای احترام گذاشتن به تیم فعلی‌ام و تلاش برای تحقق اهداف مشترک‌مان است. تمام تمرکز ما روی کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپاست و هر کاری که از دست‌مان برآید برای پیشروی در این مسابقات انجام می‌دهیم.

قرارداد فعلی رانگنیک با اتحادیه فوتبال اتریش برای هدایت تیم ملی این کشور تا پایان ماه جولای سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد. او روز نخست ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند