Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@17:04:29 GMT

تداوم روند افزایش دما در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۲۴۹۹

صراط:

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز روند تدریجی افزایش دما را تا اواسط هفته جاری نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین در این مدت به علت جنوبی بودن جریانات جوی وانتقال رطوبت از روی خلیج فارس به روی استان وقوع پدیده شرجی در برخی نقاط جنوبی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته رامهرمز و شوشتر با ۴۶ و ایذه با ۲۵/۲ درجه سانتیگراد گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی افزود: اهواز نیز در این بازه زمانی، حداقل و حداکثر دمای ۳۳ و ۴۵ درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: افزایش دما در خوزستان هواشناسی خوزستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با حاکمیت الگوی پایدار جوی همچنان طی پنج روز آینده آسمان استان غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری و در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

کوهی با بیان اینکه در اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود، ادامه داد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

کد خبر 6089023

دیگر خبرها

  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور