Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:20:55 GMT

اعلام ترکیب نفت مسجدسلیمان برای دیدار با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۲۶۱۷

اعلام ترکیب نفت مسجدسلیمان برای دیدار با پرسپولیس

ترکیب ۱۱ نفره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21 امشب (جمعه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند.

ترکیب 11 نفره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار برای این بازی به شرح زیر است:

احمد گوهری, حامد نورمحمدی, علیرضا علیزاده, صادق صادقی, حسین ابراهیمی, مجید عبدی, سجاد جعفری, احمدالجبوری, آرمان قاسمی,‌ میرهادی میرجوان و پیام ملکیان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر نفت مسجدسلیمان اعلام شد

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس نفت مسجدسلیمان بیشتر بخوانید... غیبت احتمالی شجاعی برابر فولاد و پرسپولیس/ نساجی یکشنبه به قائمشهر می‌رود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... غیبت احتمالی شجاعی برابر فولاد و پرسپولیس/ نساجی یکشنبه به قائمشهر می‌رود واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس نفت مسجدسلیمان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل‌ها مرا شکست دهد/ او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد ۲ دهقانی: باید گل میری را ۵۰ بار در روز ببینیم/ می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم ۳ توهین میلنر به منچستریونایتد در جشن قهرمانی لیورپول ۴ چینی: به قلعه‌نویی سه سال فرصت دادند، به مجیدی هم بدهند/ استقلال باید برای حسینی رقیب بیاورد ۵ موسوی: برنامه‌ریزی و ثبات مدیریت، بزرگترین گمشده استقلال است/ شاگردان مجیدی برای کسب سهمیه شانس هم لازم دارند ۶ جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد ۷ سانه: اگر منچسترسیتی قهرمان اروپا شود، حسرت نمی‌خورم/ به یک تجربه جدید نیاز داشتم ۸ لئو در اینتر؛ شایعه‌ای که پدر مسی باعث آن شد مهمترین اخبار ورزشی موسوی: برنامه‌ریزی و ثبات مدیریت، بزرگترین گمشده استقلال است/ شاگردان مجیدی برای کسب سهمیه شانس هم لازم دارند ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر نفت مسجدسلیمان اعلام شد چینی: به قلعه‌نویی سه سال فرصت دادند، به مجیدی هم بدهند/ استقلال باید برای حسینی رقیب بیاورد ثوری: امیدوار به کسب یک یا دو سهمیه المپیک دیگر در فرانسه هستیم/ مجمع فدراسیون بوکس با نهایت شفافیت برگزار شد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند اطلاعیه هواپیمایی ماهان درباره جزئیات اقدام تروریستی جنگنده‌های آمریکایی/ تاکید بر انجام اقدامات قضایی و حقوقی علیه آمریکا تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود گزارش| تکلیف تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس چه شد؟ اذعان واشنگتن به فعال شدن آژیر تصادم هوایی در جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن به هواپیمای ایرانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس نفت مسجدسلیمان پرسپولیس نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان برای دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران در مازندران و تهران به مصاف نساجی و ذوب‌آهن می‌‌روند.

نساجی مازندران - پرسپولیس 

شاگردان ساکت الهامی در دو بازی اخیر خود برنده بوده و موقتا خود را از منطقه سقوط خارج کرده و با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است. نساجی در مقابل تماشاگران خودی امید زیادی به کسب امتیاز از پرافتخارترین تیم لیگ برتر دارد. 

پرسپولیس هفته قبل برابر سپاهان متوقف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد و کماکان با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی بماند. اوسمار لوس ویرا که تیمش بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد، با توقف برابر سپاهان نمی‌خواهد در سومین بازی متوالی برنده نباشد. امید عالیشاه که برابر سپاهان اخراج شد تنها غایب سرخپوشان در بازی فرداست.

دو تیم تا به حال ۲۲ مرتبه رودرروی یکدیگر قرار گرفته که ۱۳ بار پرسپولیس برنده شده، ۸ بازی با تساوی به پایان رسیده و یک بار هم نساجی توانسته برنده از زمین خارج شود.

استقلال - ذوب‌آهن 

آبی‌پوشان پایتخت به رغم توقف هفته قبل در خانه تراکتور با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و برای حفظ جایگاه خود موظف به برتری مقابل حریف اصفهانی هستند. علی خطیر دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال نیست و فرشید سمیعی سرپرست باشگاه شده، آنچه اهمیت دارد برتری استقلال است و جواد نکونام در بازی فردا به احتمال زیاد رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور هم تا انتهای فصل غایب هستند.

ذوب‌آهن که با ۳۳ امتیاز در رتبه هشتم ایستاده صدرنشین بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر است مانع بزرگی برای استقلال به شمار می‌روند. شاگردان محمد ربیعی نه خطر سقوط را حس می‌کنند و نه امیدی به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی دارند. البته ربیعی در این بازی پایان زیادی دارد و این موضوع کار را سخت می‌کند. 

دو تیم پیش از این ۷۵ بازی با هم برگزار کرده‌اند که ۳۶ بازی را استقلال برده، ۱۸ دیدار با برتری ذوب‌آهن به پایان رسیده و ۲۱ بازی با تساوی خاتمه یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد