Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره جزئیات اقدام جنگنده آمریکایی در مواجهه با هواپیمای ماهان نوشت: ‏در تماس با مسئول عملیات ماهان پیگیر جزئیات ماجراجویی دیشب تروریست‌های آمریکایی شدم. آمریکایی‌ها به دروغ می‌گویند در مسیر مانور استاندارد و همیشگی پرواز کرده‌اند درحالی که خلبان به علت نزدیک شدن بیش از اندازۀ دو جنگنده در بالا و پایین هواپیما، دو بار اخطار TCAS دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف افزود: ‏آمریکایی‌های تروریست تلاش ‌کردند تا با فراهم کردن مقدمات وقوع یک خطای احتمالی به اهداف شوم طراحی‌شده‌ای دست پیدا کنند. هر جنایت آمریکایی‌ها، بی‌شک نابودی ذلیلانۀ مستکبرین منطقه به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف جنگنده آمریکایی هواپیمای ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901597

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود