Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک مربی پرسپولیس در آستانه دستیابی به چهارمین جام قهرمانی لیگ برتر قرار دارد.

شاید اگر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ نبود پرسپولیس خیلی زودتر از این ها عنوان قهرمانی لیگ برتر را مال خود می کرد. پرسپولیس بعد از جدایی کالدرون و حضور یحیی گل محمدی خیلی زود موفق شد با اضافه کردن فاصله امتیازات، شانس تیم را برای دستیابی به قهرمانی را بالا ببرد و تمام بازیهای خود پس از تعطیلات لیگ را با موفقیت پشت سرگذاشت تا حالا در آستانه پوکر قهرمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تنها دو امتیاز تا قطعی شدن قهرمانی در فاصله 5 بازی به پایان فصل فاصله دارد و البته که در صورت برتری در بازی امشب مقابل نفت در مسجدسلیمان می‌تواند چهارمین قهرمانی اش را جشن بگیرد. در این میان کریم باقری تنها 90 دقیقه تا ثبت یک رکورد فوق العاده فاصله دارد. باقری تا به امروز یک عنوان نایب قهرمانی و سه عنوان قهرمانی با برانکو ایوانکویچ را در کارنامه می بیند و در صورت قهرمانی امشب سرخ پوشان به پرافتخارترین دستیار فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

گفتنی است که ناصرمحمدخانی با 5 قهرمانی پرافتخارترین مربی فوتبال ایران محسوب می شود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود