Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تصویر تأمل برانگیزی که کمند امیرسلیمانی به اشتراک گذاشت/ توصیه جالب آقای خواننده در روز‌های کرونایی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ که مدتی پیش به کرونا مبتلا شده بود، این روزها فعالیت‌های موسیقی خود را مجددا از سر گرفته و ویدئوی جدیدی از اجرای زنده و کوتاه خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

داریوش فرضیایی، مجری محبوب و شناخته شده برنامه‌های کودک و نوجوان، ویدئوی بامزه‎ای از روز غافلگیری در روز تولدش را به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"فکر کردن خیلی زرنگن در صورتیکه حواسشون نبود من از تو آیفون آمارشون رو داشتم که مثلا میخوان منو سوپرایز کنن دوربینشون هم روشن که مثلا عکسل العمل منو ضبط کنن ولی خب نمیدونستن گاراگاه دایی حواسش هست به هرجایی
اینجاست که شاعر میگه :
پشت درهای بسته
دایی جونی نشسته
داره هوای هدیه
تاگرفت در رو بسته
پی نوشت :
این فیلم مربوط به روز تولدم بود که بچه ها زحمت کیک و هدیه رو کشیده بودن
شاید با دیدنش کمی بخندین و دلتون شاد بشه ، این کمترین کاریه که میتونم تو این روز جمعه ای براتون انجام بدن پس بخندین و شاد باشید"

س

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مهران رجبی، بازیگر طنز سینما و تلویزیون، تصویری از خود را در کنار سالار عقیلی، خواننده شناخته شده موسیقی سنتی کشور منتشر کرد.

"سلام به دوستان .عجب ادم سالاری هست این اقای عقیلی"

 

علی مسعودی، فیلنامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویر تعدادی از عوامل سریال آخر خط در ایسنتاگرامش نوشت:

"سلام دوستان اينم يه عكس با ماسك ديشبم ماسك داشتيم فقط واسه عكس ورداشته بوديمش انشاا...
با آخر خط ٢ باز مهمون خونه هاتون ميشيم"

 

محسن کیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از خود و دختر کوچکش در اینستاگرام، نوشته است:

"دختر که داشته باشی ،خیال میکشاندت به بعداز ظهر یک روز گرم تابستانی،که گوشواره های میوه ای ،از گیلاسهای بهم چسبیده به گوش انداخته اید همانهای که هرکه بیاویزدشان از شادی لبریز میشود ،وخنده از ته دل امانش را میبرد."

 

سارا خونینی‌ها، بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار تصویر متفاوتی در صفحه اینستاگرامش از روزهایی نوشت که به دلیل وجود کرونا، تجربه دوباره آن ممکن نیست.

 

حمید عسکری، خواننده موسیقی سبک پاپ، با به اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه شخصی‌اش از آغاز به کار برای تولید موسیقی جدید خبر داد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمند هنرهای نمایشی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی خواننده ایرانی خواننده معروف مجری تلویزیون سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد خبر 848079 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم تریاک بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور اعتیاد - مواد مخدر تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • عکس| انتشار یک عکس عجیب از بهرام رادان به مناسبت تولدش
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا