Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@15:55:29 GMT

قالیباف:آمریکایی ها دروغ می گویند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۰۶۹

قالیباف:آمریکایی ها دروغ می گویند

ساعت24- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام توییتری نوشت: آمریکایی ها به دروغ می‌گویند در مسیر مانور استاندارد و همیشگی پرواز کردند در حالی که خلبان به علت نزدیک شدن بیش از اندازه دو جنگنده در بالا و پایین هواپیما دو بار اخطار TCAS دریافت کرده است.

«محمد باقر قالیباف» در این پیام تصریح کرده است: در تماس با مسئول عملیات ماهان پیگیر جزئیات ماجراجوئی دیشب تروریست های آمریکایی شدم، زیرا آمریکایی های تروریست تلاش کردند تا با فراهم کردن مقدمات وقوع یک خطای احتمالی به اهداف شوم طراحی شده طراحی شده دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر جنایت آمریکایی ها بی شک نابودی ذلیلانه مستکبرین منطقه به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

شایان ذکر است، هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان پنجشنبه شب دوم مرداد ماه سال جاری در آسمان سوریه  مورد تهدید جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفت و مجبور به کاهش ارتفاع و فرود اضطراری در فرودگاه بیروت شد و بعد از پیاده کردن مسافران خود در بیروت، به سمت فرودگاه امام خمینی پرواز و حوالی ساعت ٣ بامداد به سلامت در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا رئیس مجلس محمدباقر قاليباف احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام

تین نیوز

ترمیم و مرمت غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پیرو مصوبه شورای ترافیک شهر فرودگاهی و دستور صادره از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص ترمیم فوری آسفالت معابر اصلی شهر فرودگاهی، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در مسیر غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت با پیگیری و نظارت معاونت توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفتنی است این عملیات با هماهنگی و همکاری پلیس راهور شهر فرودگاهی در سایر محور های برنامه ریزی شده در کمیته ترافیک شهر فرودگاهی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازخوانی یک جنایت
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت
  • فیلم| دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت: هیهات منا الذله
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست