Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین دیدار هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر تیم پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید و با ۶۲ امتیازی قهرمانی خود در لیگ نوزدهم را مسجل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت 20:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به مصاف هم رفتند این دیدار با پیروزی 2 بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان تهرانی قهرمانی خود در فصل نوزدهم لیگ برتر را مسجل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور در دقیقه 39 و مهدی عبدی در دقیقه 58 گل‌های تیم پرسپولیس به ثمر رساندند و تنها گل تیم نفت توسط حسین ابراهیمی در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سرخپوشان شد.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (46 - مهدی زبیدی)، حسین ابراهیمی، مجید عبدی، سجاد جعفری، احمد الجبوری (61 - امید سینگ)، آرمان قاسمی، میرهادی میرجوان (82 - محمدامین اسدی) و پیام ملکیان.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (74 - امید عالیشاه)، بشار رسن (4+90 - امیر روستایی)، مهدی عبدی (87 - محمد احسان حسینی) و علی علیپور (4+90 - سعید حسین‌پور).

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول:

دقیقه 3: ارسال سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه به بشار رسن رسید که ضربه سر این بازیکن به بالای دروازه رفت.

دقیقه 10: اشتباه وحید امیری توپ را در میانه میدان به بازیکنان نفت رساند که پاس در عمق بازیکنان این تیم و ضربه مجید عیدی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ راهی اوت شد.

دقیقه 11: شوت بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه در اختیار رادوشویچ قرار گرفت.

دقیقه 25: حرکت خوب بازیکنان نفت و چرخش و شوت محکم احمد الجبوری می‌رفت که دروازه پرسپولیس را باز کند، اما رادوشویچ با یک عکس‌العمل خوب این موقعیت را هم برگشت داد.

دقیقه 35: کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما پاس رو به عقب کامیابی‌نیا به هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نرسید.

دقیقه 37: مهدی عبدی اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه 39: پاس بلند کنعانی‌زادگان در جناح راست به مهدی شیری رسید که سانتر خوب این بازیکن را علی علیپور از داخل محوطه شش قدم با یک ضربه سر به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه 3+45: ضربه ایستگاهی ارسال شده توسط بشار رسن را کنعانی‌زادگان با یک ضربه سر به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد، اما داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 47: علیپور در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی دروازه نفت را تهدید کرد که این بار ضربه مهاجم پرسپولیس در دستان گوهری قرار گرفت.

دقیقه 51: فرار علیپور پشت مدافعان نفت این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، ولی ضربه او به کنار دروازه خورد.

دقیقه 58: مهدی عبدی گل دوم پرسپولیس را با فرار خوب پشت مدافعان نفت به ثمر رساند.

دقیقه 59: کامیابی‌نیا کارت زرد دوم بازی را از داور مسابقه گرفت.

دقیقه 70: ارسال حسین ابراهیمی در داخل محوطه جریمه به دست سیدجلال حسینی برخورد کرد که داور خطای پنالتی برای تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد.

دقیقه 71: پنالتی اعلام شده به سود تیم نفت را حسین ابراهیمی تبدیل به گل اول تیم میزبان کرد تا بازی 2 بر یک شود.

دقیقه 80: ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ به بیرون رفت و هیچ‌کدام از بازیکنان نفت نتوانستند روی توپ تأثیری بگذارند.

دقیقه 89: ضربه سر خطرناک محمدامین اسدی از روی دروازه رادوشویچ راهی اوت شد.

دقیقه 90: حامد نورمحمدی هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 90: شوت سرکش علیزاده از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 6+90: امیر روستایی کمتر از دو دقیقه از ورودش به زمین با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در این دیدار 62 امتیازی شد و قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرد. شاگردان گل‌محمدی با قهرمانی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ، رکورد زودترین قهرمانی لیگ را هم به نام خود ثبت کردند.

پرسپولیسی‌ها در این بازی علاوه بر قهرمانی، طلسم شکست‌ناپذیری تیم نفت مسجدسلیمان مقابل سرخپوشان تهرانی را هم شکستند تا انتقام شکست دور رفت مقابل این تیم را نیز بگیرند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجدسلیمان فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| علیپور پرسپولیس را برنده به رختکن برد/ یک نیمه تا قهرمانی جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| علیپور پرسپولیس را برنده به رختکن برد/ یک نیمه تا قهرمانی جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجدسلیمان فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل‌ها مرا شکست دهد/ او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد ۲ دهقانی: باید گل میری را ۵۰ بار در روز ببینیم/ می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم ۳ چینی: به قلعه‌نویی سه سال فرصت دادند، به مجیدی هم بدهند/ استقلال باید برای حسینی رقیب بیاورد ۴ طعنه گواردیولا به لیورپولی‌ها با اظهارنظر درباره جوایز فردی فوتبال انگلیس ۵ ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر نفت مسجدسلیمان اعلام شد ۶ جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد ۷ گرامی: به شاهین بوشهر فکر می‌کنیم نه استقلال!/ پورموسوی گفت برابر استقلال بازی نمی‌کنیم ۸ تست کرونای افاضلی مثبت اعلام شد/ استراحت مطلق برای سرمربی ماشین‌سازی مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکست محصص و معینی، مدیرفنی تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران شدند/ انتخاب مظلومی در انتظار تأیید هیئت رئیسه موسوی: برنامه‌ریزی و ثبات مدیریت، بزرگترین گمشده استقلال است/ شاگردان مجیدی برای کسب سهمیه شانس هم لازم دارند پرویز مظلومی با تأیید تلویحی سرمربیگری‌اش در تیم جوانان: کار سختی برای صعود به جام جهانی داریم مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند عراق|اصابت چهار راکت به اردوگاه محل استقرار تروریست‌های آمریکایی در جنوب بغداد معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ حزب الله خواستار اقدام فوری جامعه بین الملل علیه تجاوزگری آمریکا شد یک مقام مسئول: رهگیری هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان انجام شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان فوتبال پرسپولیس نفت مسجدسلیمان فوتبال پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان حسین ابراهیمی کنار دروازه هفته بیست مهدی عبدی کارت زرد ضربه سر تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در بازی هفته سی و چهارم لالیگا میهمان ژیرونا بود و با نتیجه پرگل 4-2 شکست خورد. با توجه به برتری رئال مادرید مقابل کادیز، بارسا در صورت کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد، قهرمانی شاگردان کارلو آنچلوتی را تثبیت می‌کرد؛ اتفاقی که شکست امشب را برای بارسا تلخ‌تر کرد.

ویدئو: 331818

برخلاف نتیجه رقم خورده، بارسا بازی را خوب آغاز کرد اما اشتباهات خط دفاعی در این بازی، مانع از نتیجه گیری تیم ژاوی هرناندز شد. بارسا روی ارسال لامینه یامال برای آندریاس کریستنسن به گل زودهنگام رسید.

کریستنسن در دقیقه 3 بعد از کنترل ارسال یامال به سمت محوطه جریمه چرخید و با ضربه پرقدرت پای راست توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

با این گل میهمان انگیزه زیادی برای گل‌های بیشتر و کنترل جریان بازی داشت اما شگفتی ساز این فصل لالیگا برای گل تساوی خیلی عجله داشت تا یک دقیقه بعد، دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کند.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

با وجود این گل هر دو تیم بازی را متعادل دنبال می‌کردند تا اینکه در دقیقه 14 بارسا یک فرصت عالی دیگر به دست آورد. کریستنسن این فرصت را داشت که به دومین گل برسد اما ضربه خطرناک او را از روی خط دروازه دفع کردند.

خیرونا کمی بازی را دفاعی دنبال می‌کرد و بیشتر به دنبال ضدحمله بود که این به بارسا اجازه می‌داد بیشتر به سمت دروازه حریف نزدیک شود. ایلکای گوندوغان در دقیقه 33 روی ارسال خطرناک ژوائو کانسلو با ضربه سر به تیرک دروازه خیرونا کوبید.

فشار بارسا بالاخره در دقیقه 44 جواب داد و آن‌ها دوباره از حریف پیش افتادند. سرنگون شدن لامینه یامال در محوطه جریمه بارسا مورد بررسی داور VAR قرار گرفت تا اینکه ضربه پنالتی به سود تیم میهمان اعلام شد.

رابرت لواندوفسکی پشت این ضربه حساس ایستاد و موفق شد برخلاف شیرجه دروازه‌بان توپ را وارد دروازه کند تا بارسا با گل دقیقه 45+1 با برد نیمه را پشت سر گذاشته و برنده به رختکن برود.

بازی از ابتدای نیمه دوم با روند متعادل‌تری نسبت به نیمه اول آغاز شد و دقایق ابتدایی آن هیجان خاصی نداشت تا اینکه خیرونا دست به تغییر زد و پورتو و یان کوتو وارد زمین شدند.

تعویض خیرونا اثرگذار بود و پورتو هنوز یک دقیقه از ورودش به زمین نمی‌گذشت که گل تساوی را در دقیقه 65 به ثمر رساند! آرتم دووبیک که با پاس پشت مدافعان را در محوطه جریمه کنترل کرده بود تصمیم گرفت در نقش گل‌ساز ظاهر شود و توپ را به پورتو پاس داد که با ضربه پای راست دروازه تراشتگن را باز کرد.

خیرونا از روحیه این گل نهایت استفاده را برد و یک بار دیگر از اشتباه خط دفاعی بارسا استفاده کرد تا گل سوم را خیلی زودتر به ثمر برساند.

روی لو رفتن توپ در میانه میدان ضدحمله سریع خیرونا شکل گرفت و پورتو با سرعت خود را به محوطه جریمه رساند. او زاویه مناسبی برای شوت زدن نداشت و توپ را به میگل گوتیرز پاس داد که ضربه زمینی او بعد از برخورد با ژول کنده تغییر مسیر داد و دروازه تراشتگن را باز کرد.

بارسا بعد از این گل دست به تغییر زد و پدری و رافینیا وارد بازی شدند تا تغییری ایجاد کنند اما باز هم فشار حملات از سوی خیرونا روی دروازه میهمان حفظ می‌شد. در دقیقه 71 واکنش دیدنی تراشتگن موجب شد تا ضربه از راه دور دووبیک مهار شده و وارد دروازه نشود.

با این حال تراشتگن خیلی خوش شانس نبود چراکه روی یک ضربه غافلگیر کننده در دقیقه 74 برای بار چهارم در این بازی دروازه او باز شد.

پورتو پس از یک گل و یک پاس گل، دوباره گلزنی کرد تا بهترین بازیکن تیمش در این بازی شود. ساویو متوجه حرکت او از گوشه سمت چپ به سمت دروازه شد و یک ارسال نرم را به سمت او ارسال کرد.

پورتو اجازه نداد توپ روی زمین فرود بیاید و آن را سرضرب با پای راست به سمت دروازه بارسا فرستاد تا تراشتگن تنها تماشاگر ورود آن به دروازه باشد.

بارسا بعد از این گل فران تورس، اوریل رومئو و ژوائو فلیکس را به بازی فرستاد. ژاوی امیدوار بود تیمش با این تعویض‌های هجومی به بازی برگردند و از شکست جلوگیری کنند اما خیرونا بدون توجه به نتیجه بازی همچنان به حملاتش ادامه می‌داد.

بارسا در نیمه دوم با دریافت سه گل کاملا کنترل بازی را از دست داد و تغییرات ژاوی هم به آن‌ها کمک نکرد تا با وجود پاسکاری منظم در دقایق پایانی نتوانند اختلاف دو گل را جبران کرده و در پایان شکست را بپذیرند.

با این شکست بارسا 73 امتیازی باقی ماند و خیرونا 74 امتیازی شد تا به رده دوم صعود کند. ژاوی و تیمش به غیر از امضا زیر حکم قهرمانی رئال، رتبه دوم را هم از دست دادند.

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس