Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام احمد سلطانی رئیس هیات بولینگ بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: اولین دوره مسابقات رنگینگ بولینگ خراسان رضوی امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳ مردادماه برگزار شد.   او افزود: در این دوره از مسابقات ۳۲ شرکت کننده از سراسر استان و در بخش آقایان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات در ۸ گروه انجام شد که نفرات شرکت کننده در شش گیم با یکدیگر رقابت کردند و در پایان گیم‌ها نفرات برتر بر اساس بالاترین امتیاز‌ها مشخص شدند.   حجت الاسلام سلطانی  بیان کرد: خوشبختانه در استان شاهد استقبال خوبی از این رشته در بین همه‌ی سنین هستیم و در همین مسابقات بازیکن از سن ۱۲ سال تا سال ۶۷ سال حضور پیدا کرده بودند که با رعایت کلیه موارد بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی در کنار یکدیگر رقابت کردند.   او تصریح کرد: در پایان این مسابقات بعد از یکروز رقابت غلامرضا همدست با کسب ۱۰۸۰ امتیاز، ایمان طرقیان با کسب ۱۰۷۳ امتیاز، محمد صفوی با کسب ۱۰۵۹ امتیاز، هاشم منتظر ابدی با کسب ۱۰۵۰ امتیاز و قاسم معین درباری با کسب ۱۰۱۹ امتیاز مقام اول تا پنجم مسابقات رنکینگخراسان رضوی را کسب کردند که این نفرات به اردوی تیم استان برای آمادگی و اعزام به مسابقات کشوری دعوت خواهند شد.   انتهای پیام//ب.ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی بولینگ و بیلیارد پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است