Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارتخانه‌های بهداشت عربستان سعودی و عراق از افزایش شمار جان باختگان و مبتلایان به ویروس کرونا در میان شهروندان کشورهایشان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از خبرگزاری سعودی، وزارت بهداشت عربستان سعودی از ثبت 2 هزار و 378 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت اخیر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این رقم شمار مجموع مبتلایان به ویروس کووید-19 در عربستان به 262 هزار و 772 نفر می رسد.

علاوه براین، وزارت بهداشت سعودی گزارش داده که 2 هزار و 241 نفر از مبتلایان نیز طی 24 ساعت گذشته سلامتی خود را به دست آورده و 37 نفر دیگر نیز جان باخته اند.

حراج اموال دولتی در عربستان برای جبران کسری بودجه

اکنون شمار کل مبتلایان بهبود یافته 215 هزار و 731 نفر و شمار فوت شدگان نیز 2 هزار و 672 نفر گزارش شده است.

دو هزار و 143 نفر هم در شرایط جسمانی وخیم به سر می برند.

در عراق نیز به نقل از وزارت بهداشت این کشور خبر می رسد که شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا طی یک شبانه روز گذشته 2 هزار 458 مورد و همچنین تعداد مجموع بهبودیافتگان نیز 1 هزار و 863 نفر بوده است.

همچنین 90 مبتلا نیز جان خود را از دست داده اند.

اکنون شمار کل مبتلایان به ویروس کووید-19 در عراق، 104 هزار و 711 نفر و مجموع بهبودیافتگان نیز 71 هزار و 268 نفر ثبت شده است.

انتهای پیام/

R7532/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اولین واکنش آمریکا به حادثه رهگیری هواپیمای «ماهان» ۲ بازتاب مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در رسانه‌های بین‌المللی ۳ اذعان واشنگتن به فعال‌شدن آژیر تصادم هوایی در جنگنده آمریکایی با نزدیک‌شدن به هواپیمای ایرانی ۴ بیانیه ائتلاف آمریکایی درباره دور جدید ماموریت خود در عراق ۵ سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند ۶ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۷ موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد ۸ یک مقام مسئول: رهگیری هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان انجام شده است مهمترین اخبار بین الملل واکنش توئیتری ظریف به مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی معاون ظریف: برای جزئیات توافق ایران و چین باید صبر کنیم اذعان واشنگتن به فعال‌شدن آژیر تصادم هوایی در جنگنده آمریکایی با نزدیک‌شدن به هواپیمای ایرانی سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند عراق | اصابت چهار راکت به اردوگاه محل استقرار تروریست‌های آمریکایی در جنوب بغداد معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ حزب‌الله خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل علیه تجاوزگری آمریکا شد لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبتلایان به ویروس بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند

وزارت دفاع تایوان روز شنبه اعلام کرد که در کمتر از سه ساعت ۲۲ هواپیمای چینی را در مجاورت این جزیره شناسایی کرده است.

براساس گزارش القدس العربی، این وزارتخانه در بیانیه‌ای که منتشر شد، اعلام کرد: ما فعالیت‌های ۲۲ هواپیمای ارتش آزادی‌بخش خلق چین را از ساعت ۹:۳۰ (۱:۳۰ به وقت گرینویچ) رصد کردیم.

وزارت دفاع تایوان افزود: ۱۲ هواپیما از خط میانی عبور کرده و برای اهداف پدافند هوایی از شمال و مرکز تایوان وارد منطقه شناسایی شدند و پس از آن هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌ها به عنوان بخشی از گشت رزمی مشترک به ناو‌های نیروی دریایی چین پیوستند.

این تنش‌های کمتر از یک ماه قبل از مراسم تحلیف لای چینگ تی، رئیس جمهور جدید تایوان در ۲۰ مه، که چین او را یک جدایی طلب خطرناک می‌داند، ثبت شد.

خط میانی نمایانگر یک مرز غیررسمی است، اما تا حد زیادی به آن پایبند است که در امتداد وسط تنگه جداکننده تایوان و چین قرار دارد. این خط در دوران جنگ سرد در تلاش برای جداسازی طرف‌های مقابل و کاهش خطر درگیری ترسیم شد.

چین، تایوان را بخشی جدایی ناپذیر از قلمرو خود می‌داند. تنش‌ها بین پکن و تایپه از زمان انتخاب رئیس جمهور تسای اینگ ون در سال ۲۰۱۶ تشدید شده است و او تایوان را عملاً اساسا مستقل می‌داند که خط قرمزی برای پکن است.

بعید است که تایوان تنش‌ها را آرام کند، زیرا دولت کنونی این جزیره نیز مانند دولت تسای از اتخاذ رویکردی قاطع در قبال پکن، که هشدار داده است انتخاب وی منجر به «جنگ» خواهد شد، حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد