Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید زرین دلاور روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام اصناف می‌توانند در فروشگاه‌های مجازی عضو شده و به صورت غیرحضوری به مردم خدمات رسانی کنند. 

وی اضافه کرد: ۱۵۰ فروشگاه در سطح استان دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و مردم می توانند برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود به آنها اطمینان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: با شیوع بیماری کرونا و تاکید بر خانه ماندن مردم، سایت‌های فروش آنلاین کالا در مقایسه با فروشگاه‌های حضوری شرایط بهتری را تجربه کردند و این روند با استقبال خوب مصرف کنندگان تداوم دارد.

زرین دلاور خاطرنشان کرد: چند اپلیکیشن موبایلی نیز در همدان راه‌اندازی شده و بیشتر فروشگاه های زنجیره‌ای در آن عضویت دارند. 

وی گفت: خرید و فروش‌های اینترنتی موجب کاهش هزینه‌های رفت و آمد و سوخت و صرفه جویی در زمان شده و با اشتغال و درآمدزایی همراه است.

شهر همدان دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان بازار محصولات اصناف فروش کالای اینترنتی پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان بازار محصولات اصناف فروش کالای اینترنتی ویروس کرونا همدان بازار محصولات اصناف فروش کالای اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت