Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:56:43 GMT

اولین کاپیتانی یک ایرانی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۵۷۶

اولین کاپیتانی یک ایرانی در فرانسه

ستاره ایرانی آمیان همچنان در این تیم حضور دارد و امروز مقابل بولون به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، مشغول آماده‌سای پیش فصل برای حضور در لیگ دو فرانسه است و به همین منظور، از ساعت ۱۸ امروز جمعه به مصاف تیم دسته سومی بولون رفت.

 

در حالی که پس از سقوط آمیان به لیگ دو فرانسه، اخباری مبنی بر جدایی قدوس از این باشگاه و رفتن به تیم معتبرتری در لیگ یک این کشور شنیده می‌شد، اما او همچنان در آمیان حضور دارد و امروز برای تیمش به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آمیان در دیدار تدارکاتی امروز مقابل بولون، از ابتدا سامان قدوس را در ترکیب داشت ولی در این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا بازی‌های دوستانه آنها با باخت آغاز شود.

 

نکته جالب توجه علاوه بر ادامه همکاری قدوس با آمیان، این است که او امروز با بازوبند کاپیتانی برای تیمش مقابل بولون به میدان رفت تا با توجه به قراردادش با این باشگاه، احتمال ادامه همکاری‌اش در لیگ دو فرانسه نیز با آمیان وجود داشته باشد.

 

 

ستاره ایرانی آمیان در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ یک فرانسه که بخاطر شیوع ویروس کرونا از  هفته بیست و هشتم به بعد نیمه تمام ماند و ادامه پیدا نکرد، به علت محرومیت چهار ماهه و مصدومیت طولانی مدت‌اش، تنها ۵ بازی انجام داد و موفق به زدن یک گل مقابل مارسی شد.

 

قدوس با بستن بازوبند کاپیتانی آمیان، تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شد که در یک باشگاه معتبر فرانسوی کاپیتان می‌شود.

 

آمیان سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آمیان سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولین برد هفته بیست و پنجم لیگ برتر به نام شمس‌آذر قزوین و اولین گل به نام پوریا سرآبادی ثبت شد که توانست پس از سپری شدن فقط 9 دقیقه از شروع دیدار مقابل پیکان، ارسال از کرنر سمت چپ زمین را با وجود قد و قامت کوتاه خود، با قطع توپ عالی در مقابل تیرک اول و ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کند و تیمش را در مسیر گرفتن سه امتیاز و رسیدن به رده هفتم جدول قرار بدهد.

هافبک ریزنقش و تکنیکی شمس‌آذر در کنار این گل، بارها با حرکت‌های سریع خود نقش اول در طراحی حملات تیمش را داشت و انتقال توپ به کنار‌ه‌ها کاری کرد تا حملات متعددی به وجود بیاورند و پیکان را به دردسر بیندازند و در نهایت هم سه امتیاز بگیرند.

سرآبادانی که چهارمین سال حضورش در شمس‌آذر قزوین و نخستین فصل بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کند، در تمام 25 هفته گذشته به میدان رفته و نمایش تاثیرگذاری با زدن هشت گل در خط میانی تیمش داشته که برابر پیکان هم این کار را انجام داد.

کاپیتان شمس‌آذر قزوین با گلزنی مقابل پیکان تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد هشت رساند تا در رده چهارم جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد و عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)