Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنای آمریکا روز پنجشنبه ضمن موافقت با قانون بودجه وزارت دفاع این کشور،‌ با ادامه کمک‌های مالی به پروژه‌های امنیتی و دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نیز موافقت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سنای آمریکا روز پنجشنبه قانون بودجه دفاع ملی آمریکا برای سال 2021 را به مبلغ 740.5 میلیارد دلار تصویب کرد که این قانون شامل ادامه کمک‌های آمریکا به برنامه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی و دیگر فعالیت‌های نظامی این رژیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون در سنا با 86 رای موافق و 14 رای مخالف به تصویب رسید.

بر اساس بودجه وزارت دفاع آمریکا،‌ پنتاگون برای سال آینده مجاز خواهد بود تا تحت برنامه کمک‌های سالانه آمریکا به رژیم صهیونیستی 3.3 میلیارد دلار کمک کند.

این کمک شامل 500 میلیون دلار کمک به برنامه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نظیر «گنبد آهنین»، «فلاخن داود» و «آرو 3» است.

بر اساس یادداشت تفاهم امضا شده میان آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال 2016، واشنگتن طی 10 سال 38 میلیارد دلار به برنامه‌های موشکی و امنیتی این رژیم کمک خواهد کرد.

دولت آمریکا میلیاردها دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را سالانه به شکل کمک های نظامی و اقتصادی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

کمک‌ها و قراردادهای نظامی آمریکا با رژیم صهیونیستی بارها به برگزاری تظاهرات‌هایی در سراسر آمریکا منجر شده است. معترضان می‌گویند پول مالیات‌دهندگان آمریکا برای اقدامات تهاجمی و خشونت‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس سنا رژیم صهیونیستی برنامه موشکی پنتاگون رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی