Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس تهران پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران و پیشکسوتان تبریک می‌گویم. بازیکنان تیم امروز برای برد وارد زمین شدند و با توجه به شرایط سختی که داشتیم، بچه‌ها از جان‌شان مایه گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پرسپولیس به خاطر داشتن چنین بازیکنانی تبریک می‌گویم و دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم.

او افزود: تعدادی از بازیکنان در این بازی حضور نداشتند و کارمان سخت بود. مقابل نفت بازی کردن سخت است، اما ما انگیزه زیادی داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه اول گل بزنیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و گل قشنگی زدیم.

گل محمدی ادامه داد: بعد از اینکه با ۲ گل پیش افتادیم فشار حریف زیاد شد و متأسفانه در یک صحنه در دفاع تیمی دچار اشتباه شدیم که منجر به پنالتی شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از گل ابراهیمی، تیم نفت رو به توپ‌های بلند آورد. از این برد خوشحالم و خدا را بابت چهارمین قهرمانی پیاپی که به دست آوردیم شکر می‌کنم.

گل‌محمدی در پایان گفت: در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم. نفت مسجدسلیمان را برای اولین بار شکست دادیم و اولین پوکر قهرمانی هم اینجا ثبت شد که خوب بود. ما بازی‌های زیادی را بردیم و دوست داشتیم در حضور هوادران این اتفاق رخ می‌داد، اما با توجه به شرایطی که وجود دارد انرژی مثبت‌شان را همیشه کنار خودمان حس می‌کردیم. بازیکنان برای شادی دل هواداران ایثار کردند و از جان مایه گذاشتند تا بتوانند قهرمانی را به هواداران هدیه بدهند. دوست دارم در این شرایط دشوار از بازیکنانم تعریف کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور استانداردسازی فضا‌های آموزشی با هدف بالا بردن سطح آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر ۶۸ طرح در شهرستان مسجد سلیمان درحال اجرا است.

وی افزود: با تکمیل این طرح‌ها ۱۹۵ کلاس به فضای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

سعیدی پور می‌گوید: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان مسجد سلیمان ۹ طرح با ۲۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان این شهرستان شده است.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!