Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:37:38 GMT

پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۹۷۴

پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند،گفت: وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

"پاسدار حمید خرم دل" افزود: خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان خدمتی را ارائه می کند، قطعا در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در هر وضعیتی نباید از خانواده شهدا مخصوصا پدران و مادران شهدای عزیز که در ایام پیری به سر میبرند، غافل ماند.
در ایام شیوع بیماری کرونا به خانواده معظم شهدا بسته بهداشتی از طرف سپاه فتح استان ارائه شد.
به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه فتح به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، مسئول نیروی انسانی و مسئول مرکز ایثارگران سپاه فتح استان با خانواده شهدا دیدار و از نزدیک مشکلات، نیازها و خواسته های این خانواده های عظیم الشان را بررسی کردند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح به همراه حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ پاسدار سیروس باستی معاون نیروی انسانی سپاه فتح و سرهنگ دوم پاسدار حشمت اله عطایی نژاد مسئول مرکز ایثارگران سپاه فتح با خانواده شهید مفقودالاثر سید فضل اله خوید و خانواده شهید سید بهمن خشاوه دیدار و از آن ها تجلیل کردند.
گفتنی است، شهید مفقودالاثر سید فضل اله خوید با عضویت بسیجی در عملیات کربلای ۴ و شهید سید بهمن خشاوه با عضویت پاسدار در عملیات پدخندق در تیرماه سال ۶۴ به درجه رفیع شهادت رسیدند.
چشم انتظاری بی بی رباب مادر شهید خوید برای بازگشت پیکر مطهر فرزندش به استان کهگیلویه و بویراحمد زبانزد عام و خاص است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد شهدا سپاه فتح فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار با خانواده شهید کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح پدران و مادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری ۲۱ اجلاسیه در سطح استان هم‌زمان با این کنگره بزرگ اشاره داشت و گفت:هشت مورد از این اجلاسیه ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و مابقی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت که با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در این استان سال ۹۵ اولین کنگره شهدا برگزار و کارهای بسیار فاخر و ارزشمند و زیربنایی انجام شد.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ جهت برگزاری کنگره شهدای استان سازمان‌دهی صورت گرفت و چهار اجلاس در قالب ۳۲ کمیته برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه اجلاسیه شهدای ارتش قهرمان هفته گذشته در گچساران برگزار شد، گفت: سرجمع ۲۱ اجلاسیه برگزار می‌شود که هشت مورد از این اجلاسیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و مابقی در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به ویژه حوزه هنری استفاده شود، تصریح کرد: در کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، در زمینه مردمی شدن، ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برگزار می‌شود.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: بحث جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور در مدارس و دانشگاه‌ها در سطح استان در حال انجام است.

وی به تألیف ۲۰۰ جلد کتاب از خاطرات و حماسه سازی شهدا در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از کارهای فاخر ما تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب است که با مجموع عزیزان در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی هستیم و تلاش می‌کنیم که در جشنواره فجر امسال این فیلم آماده شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رزمایش بزرگ و فاخر فرهنگی در مرکز استان به مدت ۱۵ شب برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاریخ خلقت بشریت را به صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که مجاهدت‌های رزمندگان استان هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تمثال مبارک همه شهدا، به‌صورت هنرمندانه‌ای طراحی و خدمت خانواده شهدا تقدیم شود.

خرم‌دل با بیان اینکه کارهای فاخر فرهنگی زیادی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان داشتیم، کار مهم خدمت‌رسانی به مردم هم در دست انجام است، خاطرنشان کرد: یکی از این خدمات اهدا دو هزار جهیزیه به نیت دو هزار شهید استان است.

کد خبر 750104

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران