Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:26:49 GMT

مرگ مشکوک در یک سقوط مرگبار

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۹۸۳

مرگ مشکوک در یک سقوط مرگبار

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی‌های قاضی ویژه قتل عمد درباره مرگ مشکوک این مرد در حالی ادامه دارد که همسایگان اظهار کردند او را در حال رفتن به منزل واحد طبقه سوم مشاهده کرده اند.

در همین حال صاحبخانه نیز به قاضی کاظم میرزایی گفت: او (متوفی) از بستگان ماست وقتی به خانه رسید با تهدید چاقو دست‌های مرا به صندلی بست که همسرم با فریاد بیرون دوید و از همسایگان کمک خواست وقتی آن مرد به دنبال همسرم بیرون آمد من هم صندلی را بلند کردم و به دنبال آن‌ها رفتم که در این هنگام مرد مهاجم به خانه بازگشت و خانه را به آتش کشید، ولی در همین حال خودش را نیز از پنجره بیرون انداخت! که همسایگان شاهد این صحنه بودند و با آتش نشانی تماس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است، با حضور به موقع آتش نشانان مشهد از وقوع آتش سوزی هولناک در این واحد مسکونی جلوگیری شد و ظرفی که آثار بنزین در آن وجود داشت نیز در محل کشف شد. تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ این مرد ۴۰ ساله که گفته می‌شود با همسرش اختلاف داشت از سوی قاضی میرزایی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

فرار پدر پس از قتل ۲ فرزندش

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سقوط مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • یحیی السنوار بیرون از تونل ها با رزمندگان حماس در غزه دیدار کرد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر