Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مشغول تهیه و آماده کردن پیش‌نویس طرحی در کمیسیون هستیم که اختیارات قانونی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله جدی‌تر و سریع‌تر با کرونا را افزایش می‌دهد. - اخبار استانها -

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا بیان اینکه در جلسات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وقت ویژه‌ای برای بررسی راهکارهای مقابله با کرونا اختصاص داده‌ایم، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تهیه و آماده کردن پیش‌نویس طرحی در کمیسیون هستیم که اختیارات قانونی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله جدی‌تر و سریع‌تر با کرونا را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین نیروی انسانی و اعتبار بیشتر برای وزارت بهداشت و درمان را از دیگر طرح‌های کمیسیون یادشده عنوان کرد و گفت: با توجه به کمبود کادر بهداشتی و درمانی در برخی از مناطق کشور از جمله استان قزوین و همچنین خستگی کادر درمان مشغول تهیه طرحی هستیم که به وزارت بهداشت بودجه و نیروی انسانی بیشتری برای جنگیدن با کرونا خواهد داد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس با تاکید بر ضرورت هماهنگی‌ بین بخش‌های مختلف دولت و حاکمیت برای غلبه بر ویروس کرونا اضافه کرد:‌ با توجه به وضعیت بغرنج و بحرانی موجود به یک وحدت و همدلی حماسی برای پیروز شدن بر کرونا نیازمندیم.

کرونا در قزوین کماکان جولان داده و قربانی می‌گیرد / ‌مردم ‌بیماری را جدی نگرفته‌اندگزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آوردرزمایش دفاع بیولوژیک سپاه مرداد‌ماه جاری در استان قزوین اجرا می‌شود

محمدبیگی خاطرنشان کرد: 2 ماه قبل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری کردن از جمع‌های خانوادگی و دوستانه این ویروس را تا مرز شکست پیش بردیم و امروز هم دوباره باید در مقابله با کرونا همدل شویم و تمام دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی مبارزه با کرونا را یک به یک و بند به بند اجرا کنیم، تا بتوانیم به زودی بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار وضعیت قرمز در قزوین از همه شهروندان هم‌استانی خواهش می‌کنم که ضمن رعایت قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی از انجام مسافرت‌های غیرضروری و حضور در مراسم‌های عزا، عروسی و دورهمی‌ها به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا بیشتر بخوانید... رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه مرداد‌ماه جاری در استان قزوین اجرا می‌شود کرونا در قزوین کماکان جولان داده و قربانی می‌گیرد / ‌مردم ‌بیماری را جدی نگرفته‌اند گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه مرداد‌ماه جاری در استان قزوین اجرا می‌شود کرونا در قزوین کماکان جولان داده و قربانی می‌گیرد / ‌مردم ‌بیماری را جدی نگرفته‌اند گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۴ گل‌محمدی: هر چقدر از بازیکنانم تعریف کنم کم است، آنها از جان مایه گذاشتند/ در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم ۵ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۶ تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم/ شرمنده هواداران شدیم ۷ حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند ۸ دریادار ‌خانزادی: در ساخت تجهیزات دریایی به طور صددرصد خودکفا شدیم /‌ هیچ‌گاه دست نیاز به سوی دشمن دراز نخواهیم کرد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ضرب و شتم برخی از دستفروشان یاسوجی توسط ماموران شهرداری / عذرخواهی عضو شورای شهر دریادار ‌خانزادی: در ساخت تجهیزات دریایی به طور صددرصد خودکفا شدیم /‌ هیچ‌گاه دست نیاز به سوی دشمن دراز نخواهیم کرد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند عراق | اصابت چهار راکت به اردوگاه محل استقرار تروریست‌های آمریکایی در جنوب بغداد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ حزب‌الله خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل علیه تجاوزگری آمریکا شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا استانداری قزوین کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا کمیسیون بهداشت و درمان معاون وزیر بهداشت گزارش ویدئویی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم معارفه رئیس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و انتظامی در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسوولان دستگاه قضایی مطرح می شود، اجرای سند تحول قضایی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضایی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است. اظهارکرد: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رییس کل جدید دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است اذعان کرد: دستگاه قضایی در کنار دقت در رسیدگی به مسائل چالشی استان همچون مالباختگان خودرویی، اهل سرعت است و کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند اما مردم هم باید صبر و حوصله داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسوولان همدلی و همراهی باشد قطعا در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

در پایان مراسم با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ریاست قوه قضاییه کشور؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900685

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است