Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پروانه بهره‌برداری برخی از مودیان مالیاتی در این استان صادر شده و محل فعالیت آن‌ها نیز در زنجان بوده اما پرونده مالیاتی خود را در استان‌های دیگر تشکیل داده و مالیات خود را در آن استان‌ها پرداخت می‌کنند که بیش از ۷۰ مورد، پرونده مهم شناسایی و با اقدامات لازم ۴۲ مورد به استان بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحیدر رضوی روز شنبه با اشاره به اقدامات این اداره کل در جهت افزایش درآمدهای مالیاتی استان و عدم تحمیل فشارهای مالی به مودیان، افزود: بازگشت این پرونده‌ها کمک شایانی به تامین بودجه و درآمدهای مالیاتی استان کرده و فرآیند بازگشت ۲۸ پرونده نیز در جریان است.

وی در خصوص جلوگیری از فرار مالیاتی اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی کشور در این زمینه نیز تمهیدات موثری در نظر گرفته که به ما کمک کرد تا در سطح استان ۱۴۴ مودی مالیاتی را شناسایی کنیم که مالیات پرداختی آن‌ها ۲۱ میلیارد تومان بود.

رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اسناد و مدارکی که سامانه‌ها در اختیار ما قرار دادند و نیز بررسی تراکنش‌های بانکی، توانستیم این مبلغ را به ۳۰۲ میلیارد تومان برسانیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مرکز ارتباط مردمی این اداره کل به شماره ۱۵۲۶ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت سوالات و پاسخگویی برای عمومی مردم و مودیانی است که جهت انجام تکالیف قانونی خود با مشکل مواجه هستند.

وی اظهار داشت:  علاوه بر این مرکز ارتباط، کلاس‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی برای اتحادیه‌ها، اصناف و تمام سازمان‌هایی که متقاضی بوده‌اند، برگزار کرده‌ایم.

رضوی خاطرنشان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان زنجان ۲۶ هزار و ۳۵۰ نفر- ساعت در سال ۹۸ برای مودیان در تمام موضوعات، دوره و کلاس آموزشی برگزار کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در پاسخ به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی آن دستگاه برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی و تحقق جهش تولید، گفت: خوشبختانه در سطح استان هیچ واحدی که به دلیل بدهی مالیاتی تعطیل شده باشد، وجود ندارد.

وی افزود: پرونده شرکت‌هایی که به دلیل بدهی مالیاتی با مشکل مواجه شده‌اند نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیدگی شده و خوشبختانه در سطح استان در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استان زنجان امور مالیاتی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان