Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایا معاملات روز جمعه با ۳ سنت افزایش به ۴۳ دلار و ۳۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال انتشار برخی آمارهای مثبت اقتصادی قیمت نفت روز جمعه شاهد افزایش بود اما تنش ها بین آمریکا و چین موجب شد رشد قیمت ها محدود شود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با 3 سنت افزایش به 43 دلار و 34 سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با 22 سنت افزایش به 41 دلار و 29 سنت رسید.

قیمت نفت برنت و نفت خام آمریکا در این هفته به ترتیب نیم و 1.7 درصد رشد داشت.

در آستانه تعطیلات آخر هفته توجه فعالان بازار معطوف طوفان استوایی هانا است که پیش بینی شده امروز تگزاس را در نوردد. شرکت های انرژی گفته اند تاکنون هیچ یک از سکوهای نفتی واقع در شمال خلیج مکزیک تخلیه یا تعطیل نشده اند.

بر اساس شاخص مدیران خرید مارکیت، فعالیت های تجاری حوزه یورو در ماه جولای برای اولین بار از زمان شیوع کرونا افزایش یافته است. این شاخص یک معیار مناسب در زمینه میزان سلامت اقتصادی اروپا محسوب می شود.

فیل فلین تحلیلگر ارشد گروه فیلیپ فیوچرز در شیکاگو گفت: «آمارهای اقتصادی در اروپا بسیار بهتر از حد انتظار بوده که نشان می دهد میزان افت تقاضا در ماه های اخیر به دلیل شیوع کرونا به اندازه ای که تحلیلگران تصور می کردند نبوده است.»

در همین حال، میزان فعالیت های اقتصادی در آمریکا در ماه جولای به بالاترین رقم طی 6 ماه گذشته رسیده است. اما همزمان با افزایش موارد ابتلا به کرونا شرکت های آمریکایی شاهد کاهش در ثبت سفارشات جدید بوده اند.

افزایش بی سابقه موارد ابتلا به کرونا چشم انداز اقتصاد آمریکا را تیره و تار کرده است. برخی ایالت ها مجددا محدودیت ها را برقرار کرده اند که می تواند مصرف سوخت را کاهش دهد

قیمت جهانی طلا امروز 99/05/03قیمت جهانی نفت امروز 99/05/03

انتهای پیام/

 

R1012128/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قیمت نفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط قیمت نفت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ ۴ شرط اصلی دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۲ شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران ۳ ارزش دلار آمریکا به پایین‌ترین رقم طی ۲ سال گذشته رسید ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۲|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/سکه ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد ۵ سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن معرفی شد+جزئیات ۶ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۳ ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۳| هشدار آبگرفتگی معابر در ۲۱ استان ۸ اطلاعیه هواپیمایی ماهان درباره جزئیات اقدام تروریستی جنگنده‌های آمریکایی/ تاکید بر انجام اقدامات قضایی و حقوقی علیه آمریکا مهمترین اخبار اقتصادی توسعه آبخیزداری در کشور به شرط حل تعارض منافع بازیگران آب نیکزاد: تعرض به هواپیمای ماهان اوج رذالت آمریکایی‌ها بود مجازات تخلفِ مأموران مالیاتی در هیأت حل اختلاف چیست؟ کالاهای با دوام یک ماهه ۱۰ درصد گران شدند + جدول مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند عراق | اصابت چهار راکت به اردوگاه محل استقرار تروریست‌های آمریکایی در جنوب بغداد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ حزب‌الله خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل علیه تجاوزگری آمریکا شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت نفت قیمت نفت قیمت جهانی قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رشد ۱۲۳ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۱۴ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۵۱۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و حواله آن با افزایش ۴۸۳ تومانی، ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با افزایش ۳۴ تومانی قیمت، به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید و حواله درهم نیز با ۳۱ تومان رشد قیمت، ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان معامله شد.

 

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات