Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:19:47 GMT

حساب ایران با آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ «صفر» است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۴۸۴۷

حساب ایران با آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ «صفر» است

به گزارش خبرنگار مهر، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) تنها مرجع تصمیم گیرنده در زمینه دوپینگ است و حتی فدراسیون بین المللی تمام رشته ها و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) هم ملزم به تبعیت از فعالیت ها و تصمیماتش هستند.

نهادهای داخلی مبارزه با دوپینگ در کشورهای مختلف نیز به عنوان عضوی از آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ طبق قوانین این آژانس، کنترل دوپینگ داخلی خود را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وادا از این نهادها سالانه مبلغی به عنوان حق عضویت دریافت می کند.

رقمِ حق عضویت کشورهای مختلف در وادا متفاوت است اما برای هر سال جدید به طور مشترک با ۸ درصد افزایش، تعیین می شود. مبلغ حق عضویت باید سالانه پرداخت شود این در حالی است که ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) بابت این موضوع و عدم پرداختی در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی به وادا بدهکار بود.

البته امروز نه تنها این بدهی ها پرداخت شده، بلکه حق عضویت سال جاری میلادی هم پرداخت شده و بدین ترتیب حساب نادو با وادا «صفر» شده است.

نادو ایران در یک مرحله مبلغ ۱۶۷ هزار و ۵۱۵ دلار کانادا بابت حق عضویت سه سال متوالی خود به حساب وادا واریز کرد تا حداقل سال جاری را بدون بدهی به این نهاد بین المللی سپری کند.

حق عضویت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در وادا برای دو سال گذشته میلادی به ترتیب ۴۷.۲۴۰ و ۵۵.۸۶۶ دلار کانادا بود. این مبلغ برای سال جاری میلادی هم ۶۴ .۴۰۸ دلار کانادا تعیین شد که همگی پرداخت شده است.

کد خبر 4979239 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ بدهی مالی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال تیم ملی فوتسال ایران علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی مبارزه با دوپینگ حق عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جارنیوز، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود،سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق