Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،هادی سلگی مدیر آموزش و پرورش ملایر از افزایش ۱۵ درصدی نرخ فوق برنامه مدارس هیات امنایی با توجه به تورم و هزینه‌های متعدد مدارس برای سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در طول سال شهریه از دانش‌آموزان گرفته می‌شود و همه ساله در دریافت شهریه‌ها نهایت همکاری با خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تصمیم گیری زمان و نحوه بازگشایی مدارس در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا است و پروتکل‌های ابلاغی از طرف این ستاد به ادارات لازم‌الاجراست بیان کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل بهداشتی ابلاغی برگزاری هرگونه کلاس با هر موضوعی در مدارس تا پیش از زمان بازگشایی ممنوع است.

سلگی با اشاره به اینکه فرم‌های هدایت تحصیلی آماده توزیع است، گفت: در صورت آغاز فعالیت مجدد مدارس پس از تعطیلی دوهفته‌ای به علت جلوگیری از شیوع کرونا؛ مطابق زمانبندی فرآیند هدایت تحصیلی و ثبت نام پایه دهم آغاز خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس شهریورماه آغازخواهد شد، اما حضوری یا غیرحضوری بودن آن بسته به وضعیت هر شهر از نظر ابتلا به ویروس کرونا (قرمز، زرد، سفید) دارد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ملایر مدارس هیات امنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است