Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: تمام مطالبات بازیکنان از جمله مطالبات فصل قبل را تسویه می‌کنیم. تا الان هم‌ پاداش‌ها و حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد دستمزدشان را پرداخت کرد‌ه‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی چهارم این تیم گفت: در ابتدا این قهرمانی را به همه مردم و پرسپولیسی‌های عزیز تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی ۴هفته مانده به اتمام مسابقات به دست آمد و چهارمین قهرمانی متوالی بود. از تک تک بازیکنان، پرسنل تیم، سرمربی و افشین پیروانی تشکر می‌کنم.

رسول‌پناه در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان تیم اظهار کرد: ما تا آخر فصل تمام مطالبات بازیکنان از جمله مطالبات فصل قبل را تسویه می‌کنیم. تا الان هم‌ پاداش‌ها و حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد دستمزدشان را پرداخت کرد‌ه‌ایم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مصاحبه بشاررسن و ‌ناراحتی او نیز عنوان کرد: این مصاحبه برای بشار نبوده، با خودش صحبت کردم. چنین مصاحبه ای نداشته است. می‌خواستند برای بازی با نفت مسجدسلیمان حاشیه درست کنند. با بشار مشکلی نداریم و ان‌شاالله او هم با ما همکاری خواهد کرد.
وی در خصوص حضور تماشاگران در فرودگاه مهرآباد گفت: من از آن‌ها ممنون هستم. این برد و قهرمانی گوارای وجودشان باشد. واقعا حقشان است. به لطف خدا و دعای همین هواداران توانستیم به قهرمانی برسیم.
رسول‌پناه در مورد اینکه آیا امکان سفر با اعضای تیم به مسجد سلیمان را نداشت نیز افزود: می‌توانستم با تیم بروم اما به علت بیماری که قبلا داشتم شاید حاشیه‌ای ایجاد می‌شد. اولویت برای ما سلامتی بازیکنان است.
وی در خصوص ترمیم هیئت‌مدیره باشگاه و ترکیب آن تصریح کرد: ترکیب هیئت مدیره جزو اختیارات مجمع است. سه نفر هستیم که کارها را پیگیری می کنیم و هیچ مشکلی هم نیست.
رسول‌پناه در خصوص قرارداد یک شرکت مواد غذایی با باشگاه استقلال و اینکه این شرکت اعلام کرده با پرسپولیس هم وارد مذاکره شده، اظهار داشت: بله صحبت شده، با همان شرکت و دو سه شرکت دیگر درصدد بستن قرارداد هستند که بر عهده کارگزار ما است.
وی در مورد اینکه آیا متمم قرارداد بیرانوند به او پرداخت خواهد شد نیز گفت: ما تمام حق و حقوق بیرانوند را تا آخر فصل پرداخت می‌کنیم. آن متمم مشکلی که داشت این بود که در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت نشده، ان‌شاالله بتوانیم به او کمک کنیم که مشکلش حل شود. می‌گویند پول باشگاه آنتورپ در راه است اما ما هنوز منتظر حواله هستیم.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: مطالبات بازیکنان رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق