Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:45:52 GMT

سالن‌های خلوت دومین رشته ورزشی پرطرفدار کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۴۹۵۰

سالن‌های خلوت دومین رشته ورزشی پرطرفدار کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه گفت: تابستان سالهای گذشته بصورت میانگین حدود 400 هنرآموز در خانه ژیمناستیک کرمانشاه داشتیم که تابستان امسال به دلیل شیوع کرونا این تعداد به 20 هنرآموز کاهش یافته است.

 غلامرضا همتی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه کرونا ضربه بزرگی به ژیمناستیک کرمانشاه وارد کرده، اظهارکرد: هرچند از حدود یک ماه پیش فعالیت ژیمناستیک به عنوان یک رشته انفرادی از سرگرفته شده، اما این رشته روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: هرساله در این فصل از سال سالن‌های ما بسیار شلوغ بود و هنرآموزان زیادی داشتیم، اما این روزها دیگر چنین وضعیتی را نمی‌بینیم و با سالن های بسیار خلوت دومین رشته ورزشی پرطرفدار در کرمانشاه مواجه هستیم.

رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به اینکه ژیمناستیک رشته ای است که بیشتر با رده های سنی پایه سروکار دارد، نگرانی و ترس خانواده‌ها از احتمال ابتلای فرزندانشان به بیماری کرونا باعث شده تا مانند سالهای گذشته دیگر هنرآموز چندانی نداشته باشیم.

وی یادآورشد: در تابستان سالهای گذشته در چنین روزهایی حداقل 400 هنرآموز فقط در خانه ژیمناستیک کرمانشاه داشتیم، اما اکنون کل هنرآموزانی که داریم به 20 نفر هم نمی‌رسد.

همتی در ادامه به مشکلاتی که شیوع کرونا برای 200 مربی ژیمناستیک استان هم بوجود آورده اشاره کرد و گفت: تنها وسیله کسب درآمد برخی از این مربیان آموزش این رشته بود و برای همین شیوع کرونا به آنها آسیب زیادی وارد کرده است.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم از مربیان خانه ژیمناستیک حمایتی کرده باشیم و دوباره در سالن حضور پیدا کنند، به هرکدام از آنها یک تا چند هنرآموز داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم تمام شهریه‌ای که هنرآموزان پرداخت می‌کنند، به خود مربیان داده می‌شود.

رئیس هیات ژیمناستیک استان اضافه کرد: برخی از باشگاه های ژیمناستیک بخش خصوصی هم به دلیل ترس از شیوع کرونا یا هنوز فعالیت خود را از سر نگرفته‌اند و یا اینکه دیگر مانند قبل هنرآموزی ندارند.

وی در ادامه درخصوص آخرین وضعیت حوزه قهرمانی ژیمناستیک کرمانشاه هم اظهار کرد: حدود یک ماهی می‌شود که تمرینات قهرمانان این رشته در کرمانشاه از سرگرفته شده، اما باتوجه به اینکه چندماهی به دلیل شیوع بیماری کرونا فعالیتی نداشتند و ورود سریع آنها به تمرینات تخصصی احتمال آسیب دیدگیشان را بالا می‌برد، برای همین طی این یک ماه تنها فعالیت‌های بدنسازی و هوازی را روی آنها انجام دادیم.

همتی تصریح کرد: اکنون که سطح آمادگی این ورزشکاران به حد مطلوبی رسیده، تمرینات تخصصی آنها را آغاز خواهیم کرد.

براساس آمار سال 1398هیات پزشکی ورزشی استان، ژیمناستیک دومین رشته پرمخاطب استان دارای 9431 ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژيمناستيک كرمانشاه کروناویروس استانی ورزشی ژیمناستیک کرمانشاه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد