Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@01:49:49 GMT

نجات جان کوهنورد دهدشتی توسط هلال‌احمر در شرایط سخت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۵۱۸۲

نجات جان کوهنورد دهدشتی توسط هلال‌احمر در شرایط سخت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان کوهنورد دهدشتی توسط هلال‌احمر در شرایط سخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج امان‌الله جهان‌بین اظهار کرد: یک گروه از کوهنوردان دهدشتی که جمعه مورخ ۳ مرداد ‌قصد صعود به کوه نیر در بخش سرفاریاب را داشتند به دلیل مصدومیت یکی از آنها نتوانستند به مسیر خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به تماس یکی از کوهنوردان و همچنین کشیک امدادی جمعیت استان در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه با جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه و اعلام حادثه و نیاز به پوشش امدادی حادثه فوق، تیم سه نفره امدادی جمعیت شهرستان کهگیلویه به همراه یکی از اعضای هیات کوهنوردی با یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز عازم این قله شدند.

 

این مسوول افزود: طبق گزارشات ارسالی، به دلیل افزایش فشار، گرمازدگی و کاهش اکسیژن خون امکان ادامه مسیر برای فرد حادثه دیده جهت رسیدن به منطقه امن و همچنین امکان پرواز بالگرد جهت انتقال مصدوم وجود نداشت.

وی گفت: تیم امداد ونجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه به همراه هیئت کوهنوردی و اورژانس ۱۱۵ از راه زمینی به سمت کوه نیر اعزام و بعد از انجام اقدامات اولیه، چک کردن علائم حیاتی، پایش مداوم و حمل با بسکت، کوهنورد حادثه دیده را به محل امن انتقال دادند.

 

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: مصدومیت حادثه کوه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان