Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی از استان در واقع نوعی الگوسازی است و این اقدامات که نسبت به سالهای قبل رشد فزاینده ای داشته، می تواند؛ منشاء تحولات و تغییرات مثبت در استان باشد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی در نشستی که با رئیس بنیاد مستضعفان کشور داشت، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در استان بیان داشت: توجه بنیاد مستضعفان به سیستان و بلوچستان شتاب فزاینده و نگاه مطلوب‌تری داشته به گونه ای که طی یک ماه اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به منظور ارزیابی مناطق مختلف شمال و جنوب دو بار به این استان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در مجموع ۶۰ میلیارد تومان از طریق نهادهای کمیته امداد و بهزیستی به استان کمک کرده است، خاطر نشان کرد: نتیجه مثبت سفر اخیر رئیس این بنیاد به چابهار؛ توجه به حاشیه نشینی شهر چابهار و همچنین کمک های مستقیم با اهدای سبد کالا، کمک های نقدی و از همه مهمتر کمک به تامین زیرساخت‌های این منطقه بوده است.

 رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان به سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در طرح توسعه نیروگاه چابهار اشاره کرد و افزود: مشارکت در سرمایه‌گذاری در این بخش علاوه بر تولید اشتغال به سایر پروژه‌ها نیز تحرک بخشی می کند.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان تحول زاهدان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان