Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنجال خانوادگی عاملی برای هتک حیثیت شد و مرد خطاکار به دام افتاد.

رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت و مزاحمت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار داشت: تجاوز به شأن و شخصیت و آبروی افراد بی‌شک از جرایم مهم بوده که پلیس به صورت ویژه به آن رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا ، سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد، رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پى شکایت یکی از شهروندان مبنى‌ بر هتک حیثیت و توهین از سوى یکی از اعضای فامیل در یکی از صفحات اینستاگرام، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس‌فتا قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به اظهارات شاکی، ‌کارشناسان پلیس‌فتا اقدامات خود را آغازکردند و پس از بررسی‌هاى لازم مشخص شد متهم با انتشار تصاویر در یکی از صفحات اینستاگرامی باعث هتک حیثیت شاکی شده است.

هتک حیثیت در یکی از صفحات اینستاگرامی در همدان

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس با حساسیت ویژه نسبت به پیگیری پرونده اقدام کردند و با به‌کارگیری شگردهای فنی و پلیسی، متهم را مورد شناسایی قرار دادند و ضمن دستگیری، وی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام مسئول به هموطنان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

رئیس پلیس فتا استان همدان خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا هتک حیثیت پلیس اینستاگرام پلیس فتا تجاوز رکنا فضای مجازی قانون جرم اخبار حوادث مرد اینستاگرام خانوادگی هتک حیثیت حوادث همدان توهین اخبار همدان فیلم عکس دختر تلگرام بیمارستان ماه حوادث تهران اخبار تهران همسر مرد کارشناسان پلیس هتک حیثیت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد