Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید بابت مصدومیت ستاره ۲۱ ساله تیمش نگران است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در دیدار فینال جام حذفی فرانسه موفق شدند به لطف تک‌گل دقیقه 14 نیمار با نتیجه یک بر صفر سن‌اتین 10 نفره را شکست دهند و برای سیزدهمین بار فاتح این جام شوند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» گفت: مهمترین چیز این است که ما در دیدار فینال به پیروزی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به دلایلی بازی پیچیده‌ای بود. هنوز چیزهایی هست که باید در آنها پیشرفت کنیم و باید این موارد را آنالیز کنیم اما این پیروزی ارزشمندی بود.

وی همچنین به اشاره به بازی فیزیکی و پربرخورد سن‌اتین که در کنار اخراج لویک پرین، 6 کارت زرد دیگر هم بازیکنان این تیم در طول بازی دریافت کردند، افزود: در سه بازی اخیرمان مقابل سن‌اتین، آنها همیشه در 30 دقیقه اول بازی یک اخراجی داشته‌اند. نمی‌توانم به شما بگویم که پیش از بازی در رختکن چه چیزی به بازیکنانم گفتم اما توجه داشته باشید که ما در این بازی تنها سه کارت زرد (مارکو وراتی هم با حضور در میدان چهارمین کارت زرد PSG را گرفت) دریافت کردیم.

امباپه: فصل آینده هم بازیکن پاری‌سن‌ژرمن خواهم بود

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در خصوص ستاره فرانسوی‌اش که در دقیقه 31 روی تکل خشن لویک پرین مصدوم شد و دو دقیقه بعد از زمین بیرون رفت و در فاصله 19 روز مانده به بازی حساس با آتالانتا در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نیمه دوم با عصا روی نیمکت PSG حاضر شد، اظهار داشت: در حال حاضر خبری از وضعیت کیلیان امباپه ندارم. هرکسی می‌تواند پس از دیدن تصاویر مصدومیت او نگران باشد که البته من هم از این بابت نگرانی دارم.

توخل در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اولین بازی رسمی تیمش پس از دوران پساکرونا خاطرنشان کرد: با وجود برتری نفری ما نسبت به سن‌اتین، بازی سختی بود. این اولین بازی رسمی ما از زمان از سرگیری بازی‌ها بود اما چیزهای زیادی برای از دست دادن داشتیم. با این حال ما بخت اول پیروزی در این دیدار بودیم.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل دوم داشتیم و یادم می‌آید سال گذشته در فینال جام حذفی فرانسه در حالی که 2 بر صفر از رن پیش بودیم، در نهایت (در ضربات پنالتی) نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال ما بابت این برد خوشحالیم. ما در این دیدار دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و با وجود اینکه در بهترین فرم خود نبودیم، عصبانی نشدیم.

پاری‌سن‌ژرمن پیش از این، قهرمان لیگ مختومه شده لوشامپیونه فرانسه اعلام شده بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سن‌اتین کیلیان امباپه توماس توخل پاری‌سن‌ژرمن بیشتر بخوانید... پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام حذفی فرانسه شد/ مصدومیت شدید امباپه را از میدان خارج کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام حذفی فرانسه شد/ مصدومیت شدید امباپه را از میدان خارج کرد واژه های کاربردی مرتبط سن‌اتین کیلیان امباپه توماس توخل پاری‌سن‌ژرمن پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ امیری: می‌خواهم با پرسپولیس دوباره قهرمان شوم/ در نبود هواداران کار سختی داشتیم ۳ محمدخانی: نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ۴ سال با کمک دیگران قهرمان شده است/ پرسپولیسی‌ها به حق‌شان رسیدند ۴ جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل‌ها مرا شکست دهد/ او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد ۵ پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام حذفی فرانسه شد/ مصدومیت شدید امباپه را از میدان خارج کرد ۶ گل‌محمدی: هر چقدر از بازیکنانم تعریف کنم کم است، آنها از جان مایه گذاشتند/ در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم ۷ تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم/ شرمنده هواداران شدیم ۸ سری A | میلان در خانه امتیازات را با آتالانتا تقسیم کرد مهمترین اخبار ورزشی آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد محمدخانی: نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ۴ سال با کمک دیگران قهرمان شده است/ پرسپولیسی‌ها به حق‌شان رسیدند گل‌محمدی: هر چقدر از بازیکنانم تعریف کنم کم است، آنها از جان مایه گذاشتند/ در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم اوجاقی: در فضای کرونایی به دنبال ارتقای علمی ورزشکاران، مربیان و داوران هستیم/ تا اطلاع ثانوی هیچ رویدادی در ووشو نداریم مهمترین اخبار تسنیم باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم کارت اعتباری سهام عدالت به زودی ارائه می‌شود اندر حکایت جان گرفتن دوباره واگذاری‌های دولت در قالب رد دیون اختصاصی| طرح مجلس برای افزایش اختیارات قانونی دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سن اتین کیلیان امباپه توماس توخل پاری سن ژرمن سن اتین کیلیان امباپه توماس توخل پاری سن ژرمن جام حذفی فرانسه پاری سن ژرمن سن اتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰