Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-علی‌احمدی گفت: برای کمک به شبکه شاد بهتر است تولید محتوا از طریق فراخوان عمومی باشد تا اینکه موسسات کنکوری به میدان بیایند.

علیرضا علی احمدی، وزیر سابق آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر با اشاره به اینکه باید عزم ملی وجود داشته باشد تا اهداف ما محقق شود، اظهار کرد: در آموزش مهارتی، آموزش و پرورش بضاعتی در هنرستان‌ها دارد؛ معلمان و هنرآموزانی هم مشغول به فعالیت هستند باید دیگر دستگاه‌ها هم به میدان بیایند تا اهداف آموزش مهارتی محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر نظام آموزشی گفت: پدیده حادث شده موجب شد تا آموزش و پرورش دست نیاز به سمت صدا و سیما و اپراتور‌ها دراز کند؛ چون معلوم نبود این ویروس چقدر ماندگار است، نمی‌توانستند برای برنامه پایداری تصمیم گیری کنند.

علی احمدی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود باید برای شروع سال تحصیلی آمادگی داشته باشیم همچنین از امکانات دیگر دستگاه‌ها نظیر صدا و سیما بهره گرفته شود، همچنین در مواردی که شبکه شاد پشتیبانی نمی‌کند، فرصت آموزش فراهم شود.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی موسسات کنکوری با آموزش و پرورش برای حمایت از شبکه شاد تعامل دارند تا ضمن تبلیغات خود به خدمات دهی آن کمک کنند، آیا با این اقدام موافقید هستید یا خیر، گفت: بهتر است مسئولان فعلی در این باره نظر بدهند، اما بنده با این قضیه مخالف هستم. به جای ورود موسسات کنکوری باید جمع سپاری اتفاق بیفتد و مردم را در تولید محتوا مشارکت دهیم و به ازای آن هم کیف پول الکترونیکی ایجاد شود تا عایدی برای تولیدکنندگان محتوا وجود داشته باشد.

وزیر سابق آموزش و پرورش درباره علت کمرنگ شدن مدرسه تلویزیونی در دوران فعلی بیان کرد: مدت زمان ماندگاری ویروس کرونا مشخص نیست براین اساس برنامه ریزی طولانی مدت هم تا امروز برای مدرسه تلویزیونی وجود نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موسسات کنکوری شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد