Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سعید فریور  مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: تعطیلی مهد‌های کودک در سطح استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

فریور افزود: این امر در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در مهد‌های کودک شهری و روستایی استان و حفظ سلامت نوباوگان و خردسالان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: علاوه بر مهد‌های کودک، مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی آذربایجان‌غربی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

فریور ادامه داد: مهد‌های کودک آذربایجان‌غربی پس از حدود سه ماه و نیم تعطیلی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اواخر خرداد امسال بازگشایی شده بود که پس از شیوع بیشتر بیماری کرونا به همراه برخی دیگر از مراکز پرتردد و پرتجمع با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل شد.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا تعطیلی مهدهای کودک مقابله با کرونا بهزیستی آذربایجان غربی آذربایجان غربی مهد های کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب هلال احمر این شهرستان به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به ۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امداد رسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید