Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:45:43 GMT

تعرض جنگنده‌های متجاوز آمریکایی را محکوم می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۰۲۸

تعرض جنگنده‌های متجاوز آمریکایی را محکوم می‌کنیم

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: تعرض جنگنده های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان لبنان که منجر به مجروح شدن تعدادی از مسافران شد محکوم می کنیم و وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود گفت: ماه ذی الحجه ماه توحید و عبادت، بندگی و ولایت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه ذی الحجه ماه کمال ایمان به خدا محوری در تمامی شئون زندگی است، ماهی پر از برکت و رحمت و معرفت و عرفان. امید دارم خداوند به همگان توفیق عبادت مرحمت کند و بار دیگر مراسم آسمانی حج با برطرف شدن بیماری کرونا و دیگر موانع برگزار شود.

وی افزود: سالروز شهادت امام محمد باقر «علیه السلام» را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و همه مردم مسلمان تسلیت عرض می نمایم. آن امام سرآغاز احیای اسلام راستین در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام است. خداوند در دنیا رهروی راه امامت توفیق فرماید و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر اظهار کرد: همه شما مردم عزیز و بزرگوار استان بوشهر را به مراعات دقیق و کامل توصیه های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و نهادینه کردن فرهنگ بهداشت فردی و اجتماعی توصیه می نمایم. بی تردید سلامت و وجود هر یک از شما عزیزان بسیار ارزشمند و گرانقدر است. صمیمانه از کادر بهداشت و درمان و همه خدمتگزاران همیار به ویژه طلاب جهادی که در خدمت بیماران کرونایی هستند تشکر و قدردانی می کنم.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد:  خدمت و رفع گرفتاری و مواسات یکی از آموزه های ادیان الهی به ویژه دین اسلام است. و به ویژه در شرایط سخت و گرفتاری سفارش و تاکید شده است. ضمن تشکر و قدردانی از همه نهادها و افرادی که در اجرای طرح مواسات در نوبت های قبل شرکت فعال داشتند، به همگان توصیه می کنم که در دور جدید کمک های مومنانه و مواسات که با نام «مواسات علوی و کمک های مومنانه» مزین شده است و در دهه امامت و ولایت از “عید قربان تا عید غدیر” اجرا می شود شرکت کرده و به مستمندان و آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا خدمت کنند.

وی با اشاره به  پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه، خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک هدیه خداوندی به جامعه ایمانی است که آثار و برکات بسیار عبادی – سیاسی و اجتماعی دارد و در متون فاخر دین به آن سفارش بسیار شده است. امیدوارم هر چه زودتر توفیق مجدد برگزاری این عبادت مهم الهی با رفع بیماری کرونا برای همگان حاصل شود و از تمامی ائمه محترم جمعه و ستادهای نماز جمعه در تمامی امور به ویژه در طرح کمک های مومنانه و رزمایش مواسات تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: تعرض جنگنده های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان لبنان که منجر به مجروح شدن تعدادی از مسافران شد محکوم می کنیم و وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می کنم.

وی اذعان کرد: پیشاپیش روز عرفه و عید قربان را تبریک گفته و تمامی مردم عزیز را به دعا و تضرع به درگاه خداوند متعال برای رفع گرفتاری ها به ویژه رفع بیماری کرونا و اعتلای اسلام و مسلمین و حوائج شخصی و رشد معنوی و تقرب الهی دعوت می نمایم.

صفایی بوشهری بیان کرد: خداوند در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم «روحی فداه» تعجیل بفرماید و به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» طول عمر با عزت مرحمت نماید و به همه مردم عزیز توفیق عبادت و حسن عاقبت و صحت و سلامت عنایت بدارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد

دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، این مرد ۶۱ ساله، مقیم فرانسه در دادگاه مدعی شد که روز جمعه (۱۹ آوریل) پس از اطلاع از دستگیری خواهرش اقدام به این کار کرده است.

او گفت که نمی‌خواسته کسی را «تهدید کند»، بلکه در پی «انتقام» از مقامات ایرانی بوده که او را «تروریست» خوانده‌اند.

دادگاه در حکمی او را از حمل سلاح یا نزدیک شدن مجدد به ساختمان کنسولی منع کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این مرد روز جمعه پس از گزارش ورود یک مزاحم با نارنجک یا کمربند انفجاری به ساختمان کنسولی سفارت ایران دستگیر شد اما پلیس هیچ ماده منفجره‌ای پیدا نکرد. یک منبع پلیس که نخواست نامش فاش شود، گفت که مظنون یک جلیقه با جیب‌های بزرگ حاوی سه نارنجک تقلبی به تن داشت.

قاضی گفت که شاهدان از مردی که «پرچم‌ها را پاره کرده» و گفته‌اند «می‌خواهد بمیرد» گفته‌اند. 

به گفته دادستانی، این مرد پیش از این به دلیل آتش زدن لاستیک مقابل ورودی سفارت ایران در پاریس در سال ۲۰۲۳ محکوم شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشریح جزئیات حادثه امروز در بخش کنسولی سفارت ایران در فرانسه

دیگر خبرها

  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد