Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس تهران با ۶۲ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت و چهارمین قهرمانی پیاپی را مسجل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی رو در روی نفت مسجدسلیمان موفق شدند برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال شوند و پوکر کنند. پرسپولیسی‌ها پیش از این در لیگ‌های اول، هفتم، شانزدهم، هفدهم و هجدهم قهرمان شده اند و پرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌ها در لیگ نخست با علی پروین موفق به کسب قهرمانی شدند. آن‌ها در ۲۶ بازی ۴۹ امتیاز کسب کردند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال جام قهرمانی را بالای سر بردند. قهرمانی شاگردان پروین در هفته آخر و با پیروزی مقابل فجرسپاسی به صدر جدول رفتند تا آخرین قهرمانی علی پروین نیز رقم بخورد.

در لیگ هفتم نیز سرخ‌ها قهرمانی دراماتیکی کسب کردند. درحالیکه از سپاهان ۶ امتیاز کم شده بود، پرسپولیس در هفته آخر و در ورزشگاه آزادی با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری از سد زردپوشان گذشتند و قهرمان لیگ هفتم شدند. این ۲ قهرمانی در هفته‌های آخر رقم خورد.

پرسپولیسی‌ها در لیگ پانزدهم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان دوم شدند، اما در لیگ شانزدهم با برانکو ایوانکوویچ و ۳ هفته زودتر از پایان لیگ، به مقام نخست رسیدند. شاگردان برانکو در تبریز به مصاف ماشین سازی رفتند و موفق شدند با برتری ۲ بر صفر در این دیدار عنوان قهرمانی را در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل به خود اختصاص دهند. مهدی طارمی نیز با ۱۸ گل آقای گل لیگ برتر لقب گرفت. پرسپولیس در این فصل با ۶۶ امتیاز قهرمان شد و استقلال با ۵۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در لیگ هفدهم نیز پرسپولیس با ۶۴ امتیاز قهرمان شد، اما ۳ هفته زودتر قهرمانی شاگردان مرد کروات قطعی شده بود. سرخ‌ها در چارچوب دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف پدیده رفت و با پیروزی یک بر صفر ۶۰ امتیازی شد و دومین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر قطعی کرد و جشن گرفت. وحید امیری در دقیقه ۷۷ برای پرسپولیسی‌ها گلزنی کرد. در پایان آن فصل ذوب آهن با ۵۵ و استقلال با ۵۴ امتیاز دوم و سوم شده بودند.

در لیگ هجدهم نیز برخلاف ۲ سال قبل، تیم برانکو در هفته آخر قهرمانی را جشن گرفت. پرسپولیسی‌ها در جم به مصاف پارس جنوبی جم رفتند و با گل بودیمیر قهرمانی را جشن گرفتند. پس از قهرمانی سرخ‌ها برانکو از پرسپولیس جدا شد و کالدرون جای او را گرفت. پرسپولیس با این پیروزی ۶۱ امتیاز شد و سپاهان با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

یحیی گل محمدی حالا با قهرمانی در لیگ نوزدهم، راه علی پروین، افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ را ادامه داد. در حال حاضر پرسپولیس با ۶۲ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران پرسپولیس پوکر قهرمانی تابناک ورزشی مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران پرسپولیسی ها لیگ برتر سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز