Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا صوفیانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "دختر عزیزم تو بهترین هدیه از طرف خداوند متعال برای من و پدرت هستی، این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی مامان سارا و بابا امیر تپش قلب توست ساحل عزیزم دختر زیبای من، تو تمام زندگی بابا امیر و مامان سارا هستی"
سارا صوفیانی بازیگر ۳۴ ساله سینما و تلویزیون و تئاتر است که این شب ها با سریال روزهای بی قراری مهمان خانه های شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سارا صوفیانی با نام کامل سارا ناز پرور صوفیانی بازیگر زن سریال روزهای بی قراری در روز ۲۶ فروردین ماه ۱۳۶۴ در شهر مشهد در یک خانواده ۶ نفره متولد شد و اکنون ۳۴ ساله می باشد.

سارا دختر یکی یکدونه و ته تغاری خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. پدرش دبیر ریاضی و مادرش خانه دار است.

سارا صوفیانی از رشته دکترای تاریخ اسلام فارغ التحصیل شده است و همچنین رتبه ۲ فوق لیسانس رشته تاریخ اسلام از دانشگاه پیام نور تهران می باشد.

او توانست با حضور در سریال روز های بی قراری در نقش دختری به نام سارا به خوبی دیده شود و در فصل دوم سریال روزهای بی قراری ۲ که در سال ۹۸ پخش گردید به عنوان نقش اول حضور دارد.
   
نحوه شروع بازیگری سارا صوفیانی
وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا نازپرور صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

ازدواج سارا صوفیانی
آشنایی با امیرحسین شریفی باعث شکل گرفتن علاقه ای بین آنها شد تا جایی که سارا صوفیانی زمانی که ۲۵ ساله بود با امیرحسین شریفی ۵۳ ساله ازدواج کرد. آن ها باوجود ۲۸ سال اختلاف سنی زوج خوش بختی یه نظر می آیند!

امیرحسین شریفی کیست؟
امیرحسین شریفی در روز ۵ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اصفهان به دنیا آمد و تهیه کننده می باشد ، فعالیت خود را با بازیگری قبل از انقلاب با فیلم قربانی هوس در سال ۱۳۴۲ شروع کرد.

در سال ۱۳۶۸ با تهیه کنندگی فیلم شب دهم وارد این عرصه شد و در نهایت با تاسیس شرکت فیلمسازی آفاق فیلم بصورت جدی تهیه کنندگی را پیش گرفت. View this post on Instagram

دختر عزیزم تو بهترین هدیه از طرف خداوند متعال برای من و پدرت هستی، این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی مامان سارا و بابا امیر تپش قلب توست ساحل عزیزم دختر زیبای من، تو تمام زندگی بابا امیر و مامان سارا هستی ثمره زیبای عشقمان یک هفتگیت مبارکمان باشد

A post shared by سارا صوفیانی (@sarasoofiani_official) on Jul 24, 2020 at 4:27am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر امیرحسین شریفی امیرحسین شریفی سارا صوفیانی بابا امیر بی قراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه توانست مقابل شهرداری آستارا به برتری دست پیدا کند که مدافع راست آبی‌ها بعد از نمایش خوب و کم‌نوسان در ترکیب تیمش، توانست عملکرد موثری در این بازی بر جای بگذارد.

علی حمودی که یکی از مهره‌های بدون جانشین ترکیب سیاوش اکبرپور به شمار می‌رود، با سرعت بالا و استفاده از تجربه‌ی خود بارها از سمت چپ خط دفاعی شهرداری آستارا نفوذ کرد و مدافعان این تیم را جای گذاشت و موقعیت ساخت.

حمودی علی‌رغم سن و سالش خستگی‌ناپذیر به دوندگی و نفوذ خود ادامه داد تا این‌که سرانجام توانست زهر خود را روی دروازه حریف بریزد و در دقیقه 5+90 با پاس در عمق برای امین مروانی خلق موقعیت کند و او هم وحید نامداری را به توپ برساند و تک گل آبی پوشان به ثمر برسد و بازی خوب خود در این هفته لیگ را تکمیل کند.

نکته شاخص در بازی حمودی این است که او مثل روزهای جوانی‌اش در استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور ستاره‌ای تنومند و سرعتی بوده و همچنان خستگی‌ناپذیر و رونده به زمین رقبا می‌زند و در 38 سالگی به خوبی از تکنیک و هوش خود به سود تیمش بهره می‌برد.

رقیب خسرو حیدری در دوران حضورشان در استقلال، حالا در تمام 28 بازی لیگ یک و دو دیدار حذفی برای آبی‌های ملاثانی به صورت فیکس به میدان رفته و علاوه بر نقش مهمش در خط دفاع توانست دو پاس گل هم به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)