Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@02:33:17 GMT

کرونا در موج دوم محدودیت سنی ندارد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۰۶۰

کرونا در موج دوم محدودیت سنی ندارد

رویداد۲۴ دکتر شاپور بدیعی ادامه داد: مردم باید علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از ماسک نیز استفاده کنند تا میزان انتقال بیماری کاهش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اکنون نزدیک به هزار و ۲۰۰ نفر به خاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند که بیش از ۲۰ درصد آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: هر چه تعداد بیماران افزایش یابد، فشار بر کادر درمانی افزایش یافته و کیفیت خدمات کاهش می‌یابد لذا مردم باید به صورت جدی راهکارهای پیشگیری از این بیماری را رعایت کنند.
دکتر بدیعی ادامه داد: بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۱۰ تخت و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) این شهر برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته اما در صورت ادامه این روند باید بیمارستان‌های دیگری نیز به این امر اختصاص یابند.

بیشتر بخوانید: کرونا به کدام شغل‌ها کمترین آسیب را زد؟


حدود ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به بقیه این تعداد توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات رسانی می‌شود.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان