Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پارک علم و فناوری همدان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان، ۶ هزار متر مربع اندازه دارد و عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است.

محمدحسن مرادی افزود: این ساختمان شامل بخش‌های اداری، ستادی، نمایشگاه دائمی، موتورخانه و ۴۳ فضای استیجاری به منظور استقرار مجموعه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: کل مجموعه ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان ۶۹ واحد دارد که شامل ۱۹ واحد ستادی، هفت واحد خدماتی، ۴۳ واحد استیجاری و مابقی فضا برای ایجاد کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها می‌شود.

مرادی اظهار داشت: نمایشگاه دائمی دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان با مساحتی افزون بر ۴۵۰ متر مربع در مرحله یک ساختمان اصلی قرار دارد.

رییس پارک علم و فناوری همدان گفت: عملیات ساخت این طرح در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار با زیر بنای ۱۰ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است و در سال ۱۳۹۶ تخصیص اعتبار صددرصدی صورت گرفت که این امر سرعت خوبی به طرح بخشید.

وی افزود: در ادامه سفر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همدان، عملیات کلنگ‌زنی فازهای بعدی این پارک، برای ساخت ساختمان‌های مربوط به شرکت‌های فناور، انجام می‌شود.

مرادی ادامه داد: برگزاری آیین گشایش صندوق پژوهش، فناوری و نوآوری همدان نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی بیان کرد: این صندوق هشت سهامدار دارد که چهار سهامدار آن از بخش خصوصی و چهار سهامدار دیگر از بخش دولتی هستند.

رییس پارک علم و فناوری همدان گفت: امروز چهار مرکز نوآوری نیز به صورت برقراری ارتباط تصویری کار خود را به صورت همزمان در همدان آغاز می‌کنند.

وی افزود: مرکز نوآوری اجتماعی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان، مرکز نوآوری تعاون با مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مرکز نوآوری انگور و صنایع وابسته و همچنین مرکز نوآوری شهرستان نهاوند گشایش می‌یابند.

مرادی اظهار داشت: بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری همدان و همچنین بهره‌برداری از یک شرکت شتابدهنده از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جهمور به همدان است.

بر اساس آخرین آمار، ۲۴۴ واحد فناور در استان همدان فعالیت می‌کنند که ۵۸ واحد آن متعلق به دانشگاه بوعلی‌ سینا و ۱۳ واحد دیگر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا است.

برچسب‌ها سورنا ستاری همدان شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سورنا ستاری همدان شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری سورنا ستاری همدان شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری همدان مرکز نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور