Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:54:24 GMT

سیلوا: موفقیت های سیتی شانسی نبوده است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۲۳۳

سیلوا: موفقیت های سیتی شانسی نبوده است

داوید سیلوا به نقش پپ گواردیولا در موفقیت های منچسترسیتی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، داوید سیلوا هافبک اسپانیایی منچسترسیتی در آخرین بازی خود در لیگ برتر انگلیس برابر نوریچ به میدان خواهد رفت.

سیلوا درباره حضور در منچسترسیتی و کسب ۱۰ عنوان قهرمانی در ۱۱ سال گذشته گفت: آخرین بازی ام را در لیگ برتر انگلیس انجام می دهم و خوشحالم با افتخارات زیادی این تیم را ترک می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت های منچسترسیتی شانسی نبود. ما خیلی تلاش کردیم و البته مربی بزرگی مثل پپ گواردیولا داشتیم که خارق‌العاده عمل کرد. از همه کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم. امروز در آخرین بازی برابر نوریچ به میدان می روم و امیدوارم هواداران کارهایی که من برایشان انجام دادم را دوست داشته باشند.

سیلوا در فصل جاری با توجه به بالا رفتن سنش کمتر توسط گواردیولا در ترکیب اصلی به میدان رفت و همین باعث شده به دنبال جدایی باشد. قرارداد این هافبک اسپانیایی باتجربه با سیتی تابستان امسال به پایان می رسد و او احتمالا راهی لیگ قطر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داوید سیلوا تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!