Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از بهزیستی، ذوالفقار یزدان مهر گفت: بخشنامه تسهیلات کمک ودیعه مسکن مصوب ستاد ملی کرونا از سوی معاونت مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی، به مدیران کل بهزیستی استان‌ها در سراسر کشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در این بخشنامه از همه مدیران کل استانی خواسته شده تا شرایط و مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به قید فوریت به مستاجرین تحت پوشش بهزیستی در استان‌ها اطلاع داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی که مستاجرین واجد شرایط دریافت کمک ودیعه مسکن مصوب ستاد ملی کرونا باشند، از ساعت ۱۰ روز شنبه ۴ مرداد ماه جاری تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه فرصت دارند تا با ارسال کد ملی خود به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

یزدان مهر گفت:شماره تلفن همراهی که پیامک از طریق آن ارسال می شود، باید به نام سرپرست خانوار ثبت شده باشد. همچنین زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات پس از تدوین دستورالعمل مرتبط توسط وزارت راه و شهرسازی و از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس اینترنتی  www.Tem.mrud.ir و بخشنامه بعدی معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اعلام خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به شرایط تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن نیز گفت: گروه های مشمول دریافت تسهیلات، کارگران و حقوق بگیران ثابت با اولویت ازدواج های جدیـد و خانواده های پنج نفره و بیشتر، مشـمولین تحت پوشـش کمیته امـداد امـام خمینی(ره)، سازمـان بهزیستی کشور و زنان سـرپرست خانوار هستند.

وی افزود: متقاضیان باید شرایط مندرج در ماده یک آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن از جمله داشـتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سـرپرست خانوار بودن و داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را نیز داشته باشند.  

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مبلغ  سقف این تسهیلات  نیز گفت:سقف تسهیلات در شهر تهران ۵۰۰ میلیون ریال، در سایر کلان شهرها شامل شهرهای بالای یک میلیون نفر از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه،  ۳۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها ۱۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نرخ شود این تسهیلات نیز گفت:.نرخ سود تسهیلات، ۱۳ درصد است که با سررسـید یکساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می شود. همچنین در دوره قرارداد، صرفًا سود تسهیلات از سوی  مستاجرین پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

براساس اعلام وزارت راه و شـهرسازی، اقسـاط ماهانه تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی حـدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، ۳۰۰ میلیون ریالی حدود سه میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و ۱۵۰ میلیون ریالی در حدود یک میلیون و ۶۰۰هزار ریال است.

برچسب‌ها مشارکت های مردمی مسکن سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت های مردمی مسکن سازمان بهزیستی کشور مشارکت های مردمی مسکن سازمان بهزیستی کشور مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی بهزیستی کشور میلیون ریال کمک ودیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد