Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@01:01:16 GMT

بحران کرونا در خراسان رضوی/ کادر درمان در تنگنا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۵۱۰

بحران کرونا در خراسان رضوی/ کادر درمان در تنگنا

رویداد۲۴  حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان رضوی درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در این استان گفت: متاسفانه استان خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز است.

وی با اشاره به افزایش آمار فوتی‌ها و بستری شدگان در این استان طی روز‌های اخیر ادامه داد: متاسفانه با افزایش آمار بستری‌شدگان در روز‌های اخیر مواجه بودیم و این برای ما نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر رعایت مراقبت‌های فردی و مسائل بهداشتی خاطرنشان کرد: افزایش مراجعه کنندگان به حوزه اورژانس و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و محدودیت‌هایی که در این زمینه داریم قطعا در کیفیت درمان اثرگذار خواهد بود از همین رو از مردم خواستاریم تا فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.بیشتر بخوانید: بیشترین جان باختگان کرونا در چه گروه سنی قرار داشتند؟

جعفری با اشاره به وضعیت کادر درمان در پیک دوم شیوع کرونا تصریح کرد: متاسفانه در کادر درمانی هم شاهد هستیم تعدادی به شهادت رسیده‌اند و تعدادی هم مبتلا شده‌اند و تعداد باقی مانده از کادر درمان در شرایط بسیار سختی خدمت ارائه می‌دهند، بنابراین هرچه مردم بیشتر رعایت کنند، کمتر مراجعه به کادر درمان خواهیم داشت و کادر درمان نیز می‌تواند خدمات بهتری را به بیماران ارائه دهد.

وی همچنین درباره اجرای پروتکل‌ها گفت: طرح افزایش نظارت بر پروتکل‌ها قراراست با جدیت بیشتری دنبال شود، قرار است با افرادی که به نوعی سهوی یا عمدی پروتکل‌ها را در اماکن و اصناف رعایت نمی‌کنند برخورد‌های شدیدتری صورت بگیرد و همچنین شهردار مشهد نیز در حوزه اماکن عمومی و حمل و نقل درون شهری طرحی برای اجرای بیشتر پروتکل‌ها ارائه کنند تا نظارت بیشتر و خاص‌تری داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۸ هزار بازدید از اماکن صورت گرفته است و ۴ هزار و ۶۰۰ اخطار صادر و ۱۵۲ مورد پلمپ صورت گرفته است، اما همانطور که گفتم مقرر شده است تا نظارت‌ها افزایش پیدا کند و برخورد با اصنافی که رعایت نمی‌کنند، بیشتر شود.

جعفری تاکید کرد: در روز‌های گذشته اولین نقاهتگاه بعد از موج اول راه‌اندازی شده است و تعدادی از بیماران به این نقاهتگاه‌ها منتقل می‌شوند و قصد داریم از ظرفیت این نقاهتگاه‌ها برای بیماران کرونایی استفاده کنیم. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا در ایران پیک دوم کرونا خراسان رضوی کادر درمان پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است

کادر درمان و دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در حمایت از دانشجویان آزاده جهان، شفاف شدن چهره امپریالیسم غرب و تحقق یافتن اسارت بیان و حقوق ضد بشری آمریکایی از دیگر دستاورد‌های این تجمعات آزادی بخش برخاسته از دانشگاه است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو،بیانیه کادر درمان و دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در حمایت از دانشجویان آزاده جهان منتشر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رنج‌های امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن ترنشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی ثمر فرو خواهد کاست.
من ایمان دارم که تنها شما جوان‌هایی که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابیدو سد بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است.
بخشی از نامه مقام معظم رهبری به عموم جوانان در کشور‌های غربی ۸ آذر ۱۳۹۴

اینک پس از گذشت بیش از دو هفته از تحصن و جنبش دانشجویان آزاده ایالات متحده آمریکا و برانگیختن و گسترش موج آن در دانشگاه‌های متعدد جهان، شاهد برخورد غیرانسانی پلیس با دانشجویان و اساتید و تبدیل شدن نهاد دانشگاه به پادگان نظامی و ابراز خشونت هستیم.

دانشجویانی که پس از آشکار شدن روابط و حمایت گسترده دولت و دانشگاه شان با رژیم کودک کش صهیونیستی خواستار قطع هرگونه ارتباط با رژیم شده و در این راه تا پای اسارت و برخورد فیزیکی و در مخاطره افتادن آینده شغلی و تحصیلی شان رفته و به حمایت از مستضعفان عالم برخاسته اند.

شفاف شدن چهره امپریالیسم غرب و تحقق یافتن اسارت بیان و حقوق ضد بشری آمریکایی از دیگر دستاورد‌های این تجمعات آزادی بخش برخاسته از دانشگاه است.

جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از جنبش دانشجویان و اساتید غرب در راستای دفاع از فلسطین، حمایت همه جانبه خود از این دانشجویان را اعلام داشته و ورود پلیس به دانشگاه را به شدت محکوم و خواستار آزادی ۹۰۰ دانشجو و استاد بازداشت شده توسط دولت‌های سرکوبگرشان میباشد.

همچنانکه از مسئولین و روسای این دانشگاه‌ها دعوت میکند تا به جای وادادگی در مقابل دولت آمریکا و هم پیمانی با رژیم غاصب به حمایت از دانشجویان خود در راستای آزادی بشریت از بند استکبار به پا خیزند؛ که در آینده‌ی نزدیک چاره‌ای جزاین نخواهند داشت و نظم نوین جهانی در حال تحقق بوده و هسته‌های مقاومت برخاسته از اقصی نقاط جهان در حال تغییر سرنوشت منطقه هستند.

از این رو دانشجویان و دانشگاهیان و کادر درمان در راستای شکل گیری این هسته‌ها و تشکیل شبکه‌ای از اساتید و دانشجویان آزادی خواه عالم آمادگی همه جانبه خود را اعلام داشته و تا قطع شریان‌های حیاتی اسرائیل و ریشه کنی هرگونه ارتباط و سود رسانی به این رژیم منحوس در دانشگاه، شهر، کشور و سرتاسر عالم همتی بیش از پیش خواهد گماشت.

رسالت کادر درمان دفاع از انسانیت است و باری دیگر اعضا کادر درمان از انسانیت برخاسته از دانشگاهیان غرب تقدیر و تا پاک شدن رژیم غاصب اسرائیل و فتح قدس شریف همپای جنبش‌های آزادی بخش جهان از پای نخواهد نشست.

پس همان گونه که فرمان یافته اید، استقامت کنید. (هودآیه ۱۱۲)
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

 

دیگر خبرها

  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی