Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصرار رئیس جمهور آمریکا برای بازگشایی کامل مدارس در دوران اوج شیوع کرونا تاکنون ناکام بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا طی روزهای گذشته بازگشایی مدارس در این کشور را به عنوان یکی از اولویت‌های خود تعیین کرده بود اما اکنون مدرسه پسر 14 ساله او نیز اعلام کرده است که بعد از تعطیلات تابستانی به طور کامل بازگشایی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسه «سنت اندرو اپیسکوپل» که بارون ترامپ، کوچکترین پسر رئیس جمهوری ایالات متحده در آن ثبت نام کرده است در نظر دارد تا پس از تعطیلات تابستانی کلاس‌های درس را به صورت آنلاین یا با مشارکت تعداد محدودی از دانش آموزان برگزار کند.

این مدرسه خصوصی که در حومه واشنگتن واقع شده است به دلیل شیوع بیماری «کووید 19» همچنان در حال بررسی نحوه فعالیت‌های آموزشی پس از تعطیلات است.

به گفته رابرت کوزاسکی، مدیر مدرسه «سنت اندرو اپیسکول»، تا نیمه ماه اوت (اواخر مرداد) مشخص خواهد شد که پس از تعطیلات تابستانی دانش آموزان کاملا به صورت مجازی تحصیل خواهند کرد یا اینکه کلاس‌های درس به صورت ترکیبی از مشارکت حضوری و آنلاین از سر گرفته خواهد شد.

مدیر مدرسه «سنت اندرو اپیسکول» با این حال تاکید کرد که این موسسه آموزشی در هر صورت از «توصیه‌های مسئولان بهداشتی» پیروی خواهد کرد.

بازگشایی مدارس در آمریکا پس از آنکه دونالد ترامپ از مدارس خواست تا به طور کامل دانش آموزان را بپذیرند به موضوعی سیاسی تبدیل شده است. در همین راستا بحث زیادی بین مخالفان و موافقان بازگشایی مدارس در ایالات متحده در گرفته است.

رئیس جمهوری ایالات متحده طی روزهای گذشته بارها تاکید کرده است که کمک‌های مالی دولت فدرال به مدارسی را که از آغاز سال تحصیلی به طور کامل پذیرای دانش آموزان نباشند قطع خواهد کرد.

حمله ترامپ به کارشناسان بهداشتی آمریکا به دلیل نحوه بازگشایی ایمن مدارسترامپ: برخی‌ها به دلایل سیاسی می‎خواهند مدارس آمریکا بسته باقی بماند

 

بارون ترامپ، 14 ساله پنجمین فرزند و سومین پسر رئیس جمهوری آمریکا است. تنها فرزند دونالد ترامپ از ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده از سال 2017 در مدرسه «سنت اندرو اپیسکول» مشغول به تحصیل است.

شیوع ویروس جدید کرونا در ایالات متحده تاکنون جان نزدیک به 150 هزار نفر را در این کشور گرفته است. این در حالی است که تنها ظرف 15 روز گذشته یک میلیون نفر مبتلا به این ویروس در آمریکا شناسایی شدند.

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه ۲ عراق | اصابت چهار راکت به اردوگاه محل استقرار تروریست‌های آمریکایی در جنوب بغداد ۳ سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند ۴ یک مقام مسئول: رهگیری هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان انجام شده است ۵ واکنش مسکو به تلاش کاخ سفید برای متحد کردن کشورها علیه چین ۶ حزب‌الله خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل علیه تجاوزگری آمریکا شد ۷ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۸ سفر کاری «برایان هوک» به تونس مهمترین اخبار بین الملل یادداشت: سیاست‌های مصر در قبال بحران لیبی؛ آیا قاهره توان دخالت نظامی دارد؟ سازمان ملل متحد بر لزوم ایمنی خطوط هوایی غیرنظامی تاکید کرد تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی آمریکا یک کشته برجای گذاشت رژیم اسرائیل|آخرین ترفند و پناهگاه نتانیاهو برای ادامه بقا در قدرت مهمترین اخبار تسنیم باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح سازمان ملل متحد بر لزوم ایمنی خطوط هوایی غیرنظامی تاکید کرد اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایالات متحده رئیس جمهوری دانش آموزان بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه ساخت نیروگاه‌های خورشیدی پشت بامی در ۱۶ مدرسه کشور در دست اجرا است که از این تعداد، هفت نیروگاه در استان‌های اصفهان، قم، گلستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی به صورت هم‌زمان به بهره‌برداری رسیدند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در دبیرستان خیرساز زیرک پردیسان قم که مجهز به این فناوری شده است، گفت: ساخت این نیروگاه‌ها ضمن ایجاد درآمد پایدار و صرفه‌جویی در هزینه‌های مدارس، سبب افزایش خودآگاهی و تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در راستای استفاده از انرژی‌های پاک می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در برنامه هفتم توسعه کشور، اختیار کسب درآمد اختصاصی برای همه مدارس از مسیر‌هایی مانند تولید انرژی پاک توسط سلول‌های خورشیدی یا تعبیه فضای تجاری در نظر گرفته شده تا هر مدرسه بتواند اقتصاد خود را پیش ببرد.

حمیدرضا خان محمدی یادآور شد: دو هزار و ۵۰۰ طرح برای اجرای نیروگاه‌های خورشیدی هدف‌گذاری شده است و در یک برنامه کوتاه‌مدت با همکاری دستگاه‌های متولی، ۲۰ هزار مدرسه به سلول‌های خورشیدی مجهز می‌شوند.

وی با ذکر اینکه در حال حاضر ۵۶ طرح نیروگاه خورشیدی در سطح کشور در حال اجراست، گفت: تاکنون نیروگاه‌های خورشیدی ۱۱ مدرسه در استان قم با ظرفیت ۲۲۰ کیلووات به مرحله اجرا رسیده‌اند که از این تعداد نیروگاه‌های پنج مدرسه با مجموع ظرفیت مجموع ۱۰۰ کیلووات به شبکه سراسری برق متصل شده‌اند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: برای تولید انرژی از سلول‌های خورشیدی و استفاده از فضای مدارس در این امر، با خیرین و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وارد مذاکره شده‌ایم تا این موضوع در همه مدارس جدیدالاحداث محقق شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با تولید هر کیلووات ساعت نیروگاه خورشیدی ۵۶۰ گرم از انتشار گاز دی اکسید کربن جلوگیری و سبب صرفه جویی ۰.۲۷ مترمکعب مصرف گاز طبیعی و ۰.۲۲ لیتر مصرف آب می‌شود.

هم‌زمان با بهره‌برداری از این نیروگاه، آیین افتتاح مدرسه خیرساز حاج غلامرضا زیرک در پردیسان قم برگزار شد. این مدرسه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۳ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۱۵۹ مترمربع در سه طبقه و بر اساس آخرین استاندارد‌های روز ساخته شده و دارای ۱۸ کلاس درس و مجهز به سه سامانه ۲۰ کیلوواتی تولید برق از انرژی پاک خورشیدی است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی