Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور از امشب آغاز  و سپیدرود رشت در یک دیدار سخت باید رو در روی مس کرمان حاضر می شود، داماش گیلانیان نیز در دیداری سرنوشت ساز به مصاف نیروی زمینی تهران می رود و ملوان بندرانزلی در یک بازی خانگی مقابل تیم علم و ادب (شهرداری )تبریز قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که پس از جدایی غیرمنتظره پاشازاده از سرمربیگری این تیم، سهیل حق شناس و جلال چراغپور را به عنوان سرمربی و مدیرفنی در اختیار گرفت در اولین گام با این مربیان در دربی رشت برابر داماش پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این مربیان در دومین دیدار خود با سپیدرود امتحان بسیار سختی پیش رو دارند و باید در یک بازی خارج از خانه رو در روی تیم قدرتمند مس کرمان یکی از مدعیان قهرمانی این لیگ  قرار گیرند.

سپیدرودی ها که به دلیل پیروزی در دربی رشت با روحیه خوب به کرمان خواهند رفت ، باید در یک بازی سخت و سرنوشت ساز به مصاف تیم مس کرمان بروند چون سرخپوشان رشتی شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارند و باید در این بازی خارج از خانه نیز به فکر کسب امتیاز باشند.

سپیدرودی ها به جز این دیدار سه بازی دیگر پیش رو دارند که در دو دیدار میزبان و در یک بازی نیز میهمان هستند و برای افزایش شانس خود  برای ماندن در لیگ ، علاوه بر کسب پیروزی در بازی های خانگی، در دیدارهای خارج از خانه نیز حداقل باید یک امتیاز کسب کنند تا امیدوار به ماندن در لیگ دسته اول باشند.

با توجه به این شرایط، کادرفنی و بازیکنان سپیدرود در دیدار سخت خود برابر مس کرمان نیازمند کسب حداقل یک امتیاز هستند تا با پیروزی احتمالی در دیدار خانگی، از انتهای جدول جدا شده و همچنان شانس حضور در لیگ را داشته باشند.

اما مس کرمان که یکی از تیمهای قدرتمند فصل جاری لیگ دسته اول و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی بشمار می رود، در دیدار خانگی خود و برابر تیم سپیدورد فقط در اندیشه پیروزی و کسب سه امتیاز است.

این امر باعث می شود تا سپیدرودی ها در این دیدار سرنوشت ساز خارج از خانه کار بسیار سختی را پیش رو داشته باشند اما با توجه به تغییر ایجاد شده در کادر فنی این تیم، سپیدرودی ها امیدوارند که با تفکرات چراغپور و حق شناس بتوانند در این میدان سخت حداقل یک امتیاز کسب کنند.

هم اینک در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته سی ام با حضور ۱۸ تیم، مس کرمان با ۵۴ امتیاز در مکان دوم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اما تیم فوتبال داماش گیلانیان دیگر نماینده این استان در لیگ دسته اول باید امشب در رشت و در یک بازی خانگی سرنوشت ساز رو در روی تیم نیروی زمینی قرار گیرد.

این بازی به نوعی دیدار دو همسایه در جدول رده بندی است و به همین دلیل این بازی را می توان یکی از مهمترین دیدار های هفته سی و یکم نامید چون دیدار همسایه ها به نوعی یک بازی شش امتیازی تلقی می شود وتیم برنده فاصله خود را با حریفش افزایش می دهد.

اگر داماش در این دیدار به پیروزی برسد نه تنها فاصله خود را با تیم نیروی زمینی و سایر تیم های انتهای جدولی افزایش می دهد، از سوی دیگرشانس ماندن این تیم در لیگ بسیار افزایش خواهد یافت.

با توجه به اینکه داماشی ها هفته آینده باید با تیم سقوط کرده علم و ادب تبریز به رقابت بپردارند، با پیروزی احتمالی در این دیدار، شانس ماندن و حفظ سهمیه خود را تا حد زیادی در لیگ دسته اول  افزایش می دهند و به همین دلیل بازی این تیم برابر نیروی زمینی و کسب پیروزی در این بازی خانگی، بسیار سرنوشت ساز است.

اما این در حالی است که داماشی ها با مشکلات شدیدی روبرو هستند و این تیم بدون سرمربی باید رو در روی تیم نیروی زمینی قرار گیرد که به طورحتم این امر تا حدی کار لاجوردی پوشان رشتی را در این بازی خانگی و برابر نیروی زمینی مشکل خواهد کرد.

داماشی ها که به دلیل کناره گیری مالک و مدیرعامل خود هم اینک بدون مدیرعامل هستند، هفته گذشته نیز پس از شکست در دربی رشت و برابر سپیدرود و اتفاقات  پیش آمده پس از پایان بازی که تعدادی از لیدرهای این تیم با کادرفنی درگیر شدند، مازیار ربیعی فر سرمربی این تیم از داماش کناره گیری کرد.

ربیعی فر که دو هفته گذشته نیز به دلیل مشکلات موجود در تیم داماش از سمت خود کناره گیری کرده بود، استعفایش مورد قبول قرار نگرفت و این مربی تیمش را در دیدار برابر سپیدرود نیز همراهی کرد اما پس از اتفاقات به وجود آمده، از این تیم جدا شد.

هم اینک داماشی ها شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند که با توجه به این شرایط باید در یک دیدار سرنوشت ساز رو در روی نیروی زمینی تهران قرار گیرند اما طرفداران این تیم امیدوارند که داماشی ها با پیروزی در این بازی خانگی ، بتوانند شانس ماندن خود در لیگ را تا حد زیادی افزایش دهند.

این در حالی است که نیروی زمینی نیز با تفکر پیروزی گام به میدان خواهد گذاشت چون آنان نیز برای فرار از تیم های انتهای جدولی و همچنین بالاتر قرار گرفتن از داماش در جدول، به پیروزی در این بازی خارج از خانه نیاز دارند.

اما شکست نیروی زمینی نه تنها باعث صعود تیم داماش در جدول رده بندی خواهد شد، از سوی دیگر طرفداران دو تیم سپیدرود و ملوان را نیز خوشحال خواهد کرد چون شکست نیروی زمینی باعث می شود تا فاصله این تیم با دو نماینده دیگر گیلان کاهش یابد.

تیمهای فوتبال داماش و نیروی زمینی تهران تا پایان هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول کشور به ترتیب با ۳۳ و ۳۲ امتیاز در مکان های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کار آسان تری نسبت به دو نماینده دیگر گیلان دارد و در یک بازی خانگی باید به مصاف تیم سقوط کرده علم و ادب تبریز برود.

ملوانان که هم اینک جایگاه مناسبی در جدول رده بندی ندارند، به طور حتم در این دیدار خانگی فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنند و حتی امیدوارند که در این بازی به یک پیروزی پرگل دست یابند تا از لحاظ تفاضل گل نیز شرایط آنان مناسب شود.

با توجه به وضعیت تیم علم و ادب تبریز که سقوطش از این رقابت ها مسجل شده و این تیم در چند دیدار اخیر خود چه در بازی های خانگی و چه در دیدارهای خارج از خانه مغلوب حریفانش شده، خطری برای ملوان محسوب نمی شود.

اما به طور حتم کادرفنی باتجربه ملوان به این امر واقفند که تعدادی از تیمها خواهان کسب امتیاز علم و ادب تبریز هستند و به همین دلیل آنان باید با هوشیاری کامل در این دیدارخانگی رو در روی علم و ادب تبریز قرار گیرند.

به هرحال ملوانان با پیروزی در این دیدار می توانند حداقل یک هفته فاصله خود را با سایر تیم های انتهای جدولی افزایش داده و منتظر بازی های آتی خود باشد تا با کسب نتیجه دلخواه، سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کنند.

تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، ملوان بندرانزلی با ۳۱ امتیاز در مکان شانزدهم و علم و ادب تبریز با ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.         
 

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان جدول رده بندی علم و ادب تبریز لیگ دسته اول امتیاز در مکان خارج از خانه سپیدرودی ها انتهای جدول نیروی زمینی بازی خانگی سرنوشت ساز یک بازی داماشی ها رو در روی مس کرمان رقابت ها هفته سی هم اینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد