Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق و کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پوکر قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک می‌گویم و افتخار می کنم بخشی از تاریخ این باشگاه بزرگ به حساب می‌آیم.

ماریو بودیمیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، در مورد آخرین وضعیت شکایت از باشگاه پرسپولیس، روزهایی که در این باشگاه گذراند، چهارمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان در لیگ برتر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می خوانید.

ابتدا بگویید الان چه کار می کنید و در چه تیمی مشغول بازی هستید؟

من هم اکنون در تیم HNK LOKOMOTIVA کرواسی بازی می‌کنم. تیم ما برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و جایگاه دومی لیگ تلاش می کند، همچنین ما در فینال جام حذفی هستیم.

وضعیت شکایت از باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟ آیا مدیران باشگاه با تو صداقت داشتند؟

فقط این را می‌گویم که حساب مردم و هواداران با آنها که در باشگاه پرسپولیس راست نمی گویند جدا است. پرونده من هم از طریق فیفا پیگیری می‌شود.

حتما خبر دارید که پرسپولیس شب گذشته چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ را بدست آورد، در این مورد چه صحبتی دارید؟

من باید این مساله را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک ‌بگویم. واقعاً کسب ۴ قهرمانی پیاپی در یک لیگ معتبر و سخت کار دشواری است که فقط پرسپولیس از پس آن بر می‌آید. این تیم شخصیت قهرمانی دارد و اصلا از قهرمانی های پرسپولیس شگفت زده نمی شوم.

شما سابقه قهرمانی با پرسپولیس و حتی زدن گل قهرمانی پرسپولیس را دارید، این مساله چه احساسی دارد؟ 

شما وقتی در تیمی بزرگ به قهرمانی می رسید یعنی کار بزرگ انجام دادید. من به این مساله افتخار می کنم و همیشه روزهای حضورم در پرسپولیس برای من ماندگار است.

روزهای حضور در ایران و پرسپولیس برای تو چطور بود؟

من در ایران و در پرسپولیس روزهای خوبی را گذراندم و از هر دقیقه حضورم در آنجا لذت بردم. خوشحالم که شانس حضور در کشور زیبای ایران و تیم بزرگ پرسپولیس نصیب من شد.

نکته جالب در مورد شما این است که هنوز عکس‌های حضور در پرسپولیس را از صفحه اینستاگرامت پاک نکردی.

چرا باید چنین کاری را انجام بدهم. من هرگز عکس های خودم را در پرسپولیس و با پیراهن این تیم از اینستاگرام حذف نمی کنم، چون بخشی از زندگی من است که به آن افتخار می کنم.

به عنوان صحبت پایانی چه حرفی با هواداران پرسپولیس دارید؟

می‌خواهم از این طریق از بهترین و وفادارترین هواداران جهان تشکر کنم و این را بگویم که افتخار می کنم که بخشی از تاریخ باشگاه پرسپولیس هستم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماریو بودیمیر پرسپولیس پوکر قهرمانی باشگاه پرسپولیس افتخار می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه چه قهرمان شویم چه نشویم به تیم‌مان افتخار می‌کنیم گفت: داور مسابقه در صحنه خطا روی مرادمند صددرصد اشتباه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب بعد از تساوی استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر درباره شعار هواداران گفت: مهم نیست اگر هواداران تراکتور این کار را کردند، آنها همیشه قابل احترام هستند. هیچ مشکلی با هواداران تراکتور ندارم. همیشه در تبریز از ما خیلی استقبال می‌شود. هیچ وقت در تبریز عمل ناشایستی از آنها ندیدم. اگر آنها هم بودند، به دیده منت قبول می‌کنم. هیچ مشکلی با آنها نداشتم و برایم قابل احترام هستند.

وی افزود: اگر هواداران منتسب به تیم دیگری بودند، جواب آنها را دارم و مطمئن باشند تا روزی که خدا به من نفس داده، حالا حالاها با هم کار داریم. مطمئن باشند که حریف‌شان هستم.

مربی استقلال در مورد اینکه آیا کینه‌ای است، گفت: کینه‌ای نیستم اما آدمی هم نیستم که اگر چک به یک طرف صورتم بزنند، طرف دیگر را هم بیاورم که بگویم سیلی بزنید! اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به اینکه آیا نام پرسپولیس را در بخشی از صحبت‌هایش آورده، تصریح کرد: اسم چه تیمی؟ گوش‌تان اشتباه شنیده است.

وی راجع‌به اینکه آیا از نتیجه مسابقه راضی است، عنوان کرد: از نتیجه نه اما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. با این بضاعت و کمبود بازیکنی که روی نیمکت داریم، فکر می‌کنم بازیکنان خیلی بیشتر از توان‌شان، تلاش کردند و انرژی گذاشتند. همین حالا با همین نتیجه ما قهرمانیم فارغ از اینکه در 5 هفته بعدی چه نتیجه رقمی بخورد. چه قهرمان بشویم و چه نشویم به تیم خودمان افتخار می‌کنیم.

مربی استقلال در مورد ارزیابی عملکرد داوری، گفت: یک پنالی ما سوخت. چه می‌توانیم بگوییم؟ چقدر راجع‌به این موضوع صحبت کنیم؟

هاشمی‌نسب  در مورد اعتراض شجاع خلیل‌زاده به عملکرد داور، تاکید کرد: خلیل زاده خودش می‌داند مهرداد محمدی اهل این نیست که بدون توپ یا عمدی بازیکنی را بزند. شجاع می‌دانست که عمدی در کار نبوده است. داور در آن صحنه به درستی تشخیص داد اما صحنه خطا روی محمدحسین مرادمند صد در صد خطا بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم