Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  ظرف چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که در آن میوه فروشی در شهر یاسوج مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و کاربران بسیاری در فضای مجازی از این کلیپ بازدید داشته اند.

کیوان آشنا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلیپی با عنوان برخورد نیروی اجرایی شهرداری یاسوج در میدان ساعت با یک میوه فروشی پخش شده که این کلیپ هم چهره شهرداری را زشت کرد و هم فعالیت شبانه روزی نیروهای اجرائیات شهرداری را که شبانه روز برای خدمت به مردم و جلوگیری از سد معبر و رفاه شهروندان فعالند زیر سئوال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال افزود: همیشه اعتراض های فراوانی از سوی مردم و شهروندان به سبب ایجاد سد معبر در مسیر شلوغ شهر یاسوج یعنی از میدان ساعت تا خیابان شهدای یک صورت می گیرد.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: به عنوان عضوی از شورای شهر یاسوج بارها برای مسئولان شهرداری پیام فرستادم و از آن ها خواستم که سد معبر این مسیر را بطور قانونی جمع آوری کنند.

آشنا تاکید کرد: حمله ماموران شهرداری یاسوج به یک مغازه میوه فروشی در روز های گذشته اتفاق ناگواری است و برخورد فیزیکی و ضرب و شتم شهروندان خلاف قانون بوده و زیبنده نیست.

وی ابراز داشت: بدون شک با مامور اجرائیات شهرداری طبق قانون برخورد می شود.

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی افزون بر ۱۵۰هزار نفر جمعیت یکی از مهاجرت پذیر ترین شهرهای جنوب کشور است . 

مهاجر پذیر بودن یاسوج سبب شده بسیاری از ساکنان برای کسب درآمد ،اقدام به ایجاد سد معبر در خیابان های اصلی شهر بکنند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد شهرداری یاسوج یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد شهرداری یاسوج یاسوج کهگیلویه وبویراحمد شهرداری یاسوج یاسوج شهرداری یاسوج میوه فروشی شهر یاسوج سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز