Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:46:34 GMT

هجوم مار و عقرب به ایذه صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۷۹۷

هجوم مار و عقرب به ایذه صحت ندارد

مقصودی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر هجوم مار و عقرب به شهرستان منتشر شد صحت ندارد و گزارشی در این زمینه به مرکز بهداشت ایذه اعلام نشد.

او بیان داشت: استان خوزستان به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی، محل مناسبی برای زندگی عقرب محسوب می‌شود و این موجود در مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر و مکان‌هایی که محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی هستند مشاهده می‌شود و بیشترین موارد گزیدگی در استان ما به ثبت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودی افزود: در شهرستان ایذه با توجه به کوهستانی بودن و مشاهد این گزنده‌ها، سرم ضد عقرب و مار وجود دارد و در این زمینه مشکل خاصی نداریم همچنین اگر فردی دچار عقرب یا مار گزیدگی شود و یا علائم آن را داشته باشد به مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان منتقل می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه تصریح کرد: بیماران تحت مراقبت قرار می‌گیرند و مراحل درمان خود را در شهرستان طی می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عقرب گزیدگی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • فیلم/ پرورش عقرب بی‌بخار!
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت