Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@03:41:50 GMT

استراحت مطلق برای سرمربی ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۸۱۹

استراحت مطلق برای سرمربی ماشین‌سازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هومن افاضلی، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز، در دیدار پریروز این تیم مقابل گل‌گهر غایب بود و این موضوع شایعات زیادی در رسانه مطرح کرد که در این خصوص دکتر عباس‌زاده، پزشک تیم ماشین‌سازی، اظهار کرد: در ابتدای هفته، کلیه عوامل تیم ماشین‌سازی تست کرونا دادند و نتایج به دست آمده منفی بود، ولی در روزهای گذشته آقای افاضلی علائم آنفلوانزای فصلی و یا سرماخوردگی را در خود نشان دادند که آزمایش‌های اولیه جای نگرانی نداشت، ولی برای بهبودی هرچه زودتر توصیه کردیم که تحت نظارت کادر پزشکی در استراحت خانگی به سر ببرند که همین موضوع دلیل غیبت ایشان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افاضلی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

پزشک تیم ماشین‌سازی در مورد شرایط فعلی هومن افاضلی گفت: بعد از دیدار اخیر، آقای افاضلی توسط کادر پزشکی ویزیت شد که به دلیل طولانی شدن علائم آنفلوانزا تصمیم گرفته شد با اعزام به بیمارستان آزمایش‌های تکمیلی از وی گرفته شود که متاسفانه نتایج آزمایش‌ها نشان از کرونا دارد و ایشان همچون روزهای گذشته باید در استراحت مطلق و قرنطینه خانگی به سر ببرد. ولی تاکید می‌شود درگیری ریوی در ایشان حاد نبود و نیازی به بستری در بیمارستان نبود و پزشکان متخصص تشخیص دادند که در مراقب خانگی به سر ببرد.

وی در خصوص شرایط دیگر اعضای تیم ماشین‌سازی توضیح داد: به طور مرتب و به صورت هفتگی از تمامی اعضای تیم ماشین‌سازی آزمایش کرونا ویروس گرفته می‌شود و در طول هفته گذشته نیز آقای افاضلی در استراحت خانگی بودند و ارتباطی با اعضای تیم نداشتند و در این خصوص جای نگرانی نیست. برای پیشگیری از ابتلا به کووید 19 یا آنفلوانزای فصلی همه اعضای تیم ماشین‌سازی آزمایش‌های تکمیلی گرفته خواهد شد و در این مدت نیز تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد.

پزشک تیم ماشین‌سازی تبریز در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تیم اظهار کرد: ما تمامی پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و تمامی الزامات مورد نیاز برای اجرای پروتکل را در مجموعه تدارک دیده‌ایم، ولی انتشار این ویروس تنها با رعایت یک‌طرفه ممکن نیست و ما هرچقدر مراعات کنیم در مقابل نفراتی که در بیرون از مجموعه رعایت نمی‌کنند و در مسیر رفت و آمد به تمرینات و مسابقات این ویروس انتقال داده می‌شود. ما از ابتدای آغاز مسابقات بارها اعلام کردیم که این ویروس قابل کنترل نیست و شروع مسابقات برابر با شیوع بیشتر بیماری خواهد بود.

کد خبر 534022 برچسب‌ها باشگاه ماشین سازی تبریز كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی تبریز كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ماشین سازی اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی

به گزارش “ورزش سه”، یکی از خبرهای مهم پیرامون بازیکنان خارجی لیگ برتر فسخ قرارداد علی عدنان مدافع عراقی و ملی‌پوش مس رفسنجان بود. کاپیتان تیم ملی عراق که در نیم فصل رقابت‌های لیگ هم اقدام به ترک ایران کرده بود، در نهایت به جمع نارنجی پوشان برگشت و در بازی‌های گذشته برای مس به میدان رفت.

علی عدنان که در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد محروم بود با کسب اجازه از محرم نویدکیا به امارات سفر کرد اما برخلاف وعده‌ای که داده بود به ایران برنگشت. او در مسابقه جام حذفی مصر مقابل پیکان هم غایب بود تا در نهایت باشگاه مس رفسنجان از فسخ قرارداد این بازیکن به صورت توافقی و دو طرفه بدهد.

مدافع عراقی مسی‌ها بعد از فسخ قرارداد خود در پستی اینستاگرامی به ماجراهای امنیتی در ایران اشاره کرد و آن را دلیل جدایی‌اش دانست. حالا اما محرم نویدکیا سرمربی مصر در نشست خبری خود به مسئله جدایی علی عدنان اشاره کرده است.

نویدکیا در این خصوص گفت: او یک بازی محروم بود؛ من به ایشان دو روز اجازه دادم استراحت کند که با روز استراحت تیم می‌شد سه روز. ایشان رفتند و برنگشتند، بعد هم که پیگیر شدیم، یک بار گفت پروازمان به خاطر اینکه در دبی سیل آمده کنسل شده، گفتیم روز بعدش بیاید و نیامد.

سرمربی مس افزود: برای من در فوتبال دو تا چیز مهم است؛ یک نظم و انضباط و دو کیفیت بازیکن. بقیه مسائل دیگر اصلا به من ارتباطی ندارد. وقتی می‌بینم بازیکنی نظم تیم را رعایت نمی‌کند، برای من همین کافی است که عذرش را بخواهم.

نویدکیا همچنین گفت: این را به باشگاه می‌سپارم که در موردش تصمیم بگیرد. فقط بحث انضباطی بود که چون سه روز به ایشان استراحت داده بودم، حالا یک روز هم دبی سیل آمده بود یا پرواز تاخیر داشته یا اصلا پرواز کنسل شده، می‌شود چهار روز، نه پنج روز ولی چون غیبتش شد ۱۰ روز و ۱۵ روز، من به باشگاه گفتم که دیگر نیازی به ایشان ندارم.

دیگر خبرها

  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!