Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا طی روزهای گذشته بازگشایی مدارس در این کشور را به عنوان یکی از اولویت های خود تعیین کرده بود اما اکنون مدرسه پسر ۱۴ ساله او نیز اعلام کرده است که بعد از تعطیلات تابستانی به طور کامل بازگشایی نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز،  مدرسه «سنت اندرو اپیسکوپل» (St.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Andrew's Episcopal School) که بارون ترامپ، کوچکترین پسر رئیس جمهوری ایالات متحده در آن ثبت نام کرده در نظر دارد تا پس از تعطیلات تابستانی کلاس های درس را به صورت آنلاین یا با مشارکت تعداد محدودی از دانش آموزان برگزار کند.

این مدرسه خصوصی که در حومه واشنگتن واقع شده است به دلیل شیوع بیماری «کووید ۱۹» همچنان در حال بررسی نحوه فعالیت‌های آموزشی پس از تعطیلات است.

به گفته رابرت کوزاسکی، مدیر مدرسه «سنت اندرو اپیسکول»، تا نیمه ماه اوت (اواخر مرداد) مشخص خواهد شد که پس از تعطیلات تابستانی دانش آموزان کاملا به صورت مجازی تحصیل خواهند کرد یا اینکه کلاس‌های درس به صورت ترکیبی از مشارکت حضوری و آنلاین از سر گرفته خواهد شد.

مدیر مدرسه «سنت اندرو اپیسکول» با این حال تاکید کرد که این موسسه آموزشی در هر صورت از «توصیه‌های مسئولان بهداشتی» پیروی خواهد کرد.

بازگشایی مدارس در آمریکا پس از آنکه دونالد ترامپ از مدارس خواست تا به طور کامل دانش آموزان را بپذیرند به موضوعی سیاسی تبدیل شده است. در همین راستا بحث زیادی بین مخالفان و موافقان بازگشایی مدارس در ایالات متحده در گرفته است.

ترامپ طی روزهای گذشته بارها تاکید کرده است که کمک‌های مالی دولت فدرال به مدارسی را که از آغاز سال تحصیلی به طور کامل پذیرای دانش آموزان نباشند، قطع خواهد کرد.

بارون ترامپ، ۱۴ ساله پنجمین فرزند و سومین پسر رئیس جمهوری آمریکا است. تنها فرزند دونالد ترامپ از ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده از سال ۲۰۱۷ در مدرسه «سنت اندرو اپیسکول» مشغول به تحصیل است.

شیوع ویروس جدید کرونا در ایالات متحده تاکنون جان نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر را در این کشور گرفته است. این در حالی است که تنها ظرف ۱۵ روز گذشته یک میلیون نفر مبتلا به این ویروس در آمریکا شناسایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ بازگشایی مدارس کروناویروس کرونا در جهان ایالات متحده دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه